تاریخ انتشار خبر: 16 مهر 1403 | 22:03:02
کد خبر : 15957

فرزند خوزستان مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای” کشور شد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛طی حکمی از سوی عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد و دارایی کشور محمد مسیحی بعنوان سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای” کشور منصوب گردید. محمد مسیحی دانش آموخته دکترای مدیریت مالی و از اساتید دانشگاه های تهران است. در حکم صادره از سوی دکتر عبدالناصر همتی برای مسیحی می […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛طی حکمی از سوی عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد و دارایی کشور محمد مسیحی بعنوان سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای” کشور منصوب گردید.

محمد مسیحی دانش آموخته دکترای مدیریت مالی و از اساتید دانشگاه های تهران است.

در حکم صادره از سوی دکتر عبدالناصر همتی برای مسیحی می خوانیم:

نظر به تعهد، صلاحیت، تخصص و توانمندی‌های ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات، مجدانه بکوشید.

عزت، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام مأموریت های محوله از خداوند متعال خواستارم.

همتی در آیین معارفه “محمد مسیحی” بعنوان مشاور وزیر و سرپرست مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای که در محل دفتر وزارتی و با حضور تعدادی از معاونان وزیر و رئیس سازمان امور مالیاتی برگزار شد، با تقدیر از زحمات و تلاش های “حسین تاجمیر ریاحی” رئیس پیشین مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای اظهار داشت: تغییر ایجاد شده در ریاست مرکز، نه به سبب عملکرد یا رویکرد سیاسی، بلکه با هدف دمیدن روح تازه در روند پیشبرد امور صورت گرفته است.

گفتنی است مسیحی پیش از این معاونت درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور و ریاست شورای عالی مالیاتی کشور را در پرونده دارد.

ضمنا رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه‌ای کشور همتراز با معاون وزیر اقتصاد و دارایی می باشد.