تاریخ انتشار خبر: 11 مرداد 1401 | 21:09:10
کد خبر : 13490
یادداشتی از رحیم جلیلی:

رحیم جلیلی مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان ونائب ریئس انجمن نمایشگاههای بین المللی ایران در پیامی  روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان ونائب ریئس انجمن نمایشگاههای بین المللی ایران در پیامی  روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت. در پیام ایشان آمده است: ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند ۱۷ مردادماه به پاسداشت تلاشگران عرصه خبر […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان ونائب ریئس انجمن نمایشگاههای بین المللی ایران

در پیامی  روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت.

در پیام ایشان آمده است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾

نون سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند

۱۷ مردادماه به پاسداشت تلاشگران عرصه خبر به نام روز خبرنگار مزین گشته است،خبرنگارانی که با بیان صادقانه مسائل در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه گام بر می دارند و در این راه پر مشقت و سرشار از تکاپو و هیاهو،بر عزم و اراده راسخ خویش استوار مانده تا به تحقق هدف والای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی دست یابند.

بی شک امروزه نقش حیاتی خبرنگاران در هدایت افکار عمومی بر هیچ چشم بصیری پوشیده نیست و جایگاه خبرنگار در جامعه مهم و راهبردی است.

امسال تقارن روز عاشورای حسینی و خبرنگار یادآور راویان آن حماسه عشق وایثارحسینی؛حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) می باشد که اگر نبودند شاید روز عاشورا به حاشیه می رفت،اما تقدیرالهی در آن بود که بمانند و روایتگری برای نسل آینده باشند.

اینجانب با پاسداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید،فرارسیدن روز خبرنگار را به شما اهالی بلند همت رسانه گرامی می دارم،سلامتی و توفیق روزافزونتان را در ادامه این مسیر مقدس از خدای منان خواستارم.