تاریخ انتشار خبر: 25 اردیبهشت 1403 | 10:21:42
کد خبر : 15705
امیرحسین نظری:

پیام قدردانی منتخب مردم رامهرمز و رامشیر

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛امیرحسین نظری منتخب مردم رامهرمز و رامشیر از حضور احاد ملت پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد. در متن ایشان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَقَالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَذْهَبَ عَنَّا الْحَزَنَ إِنَّ رَبَّنَا لَغَفُورٌ شَكُورٌ خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این مدت توانستیم با همراهی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛امیرحسین نظری منتخب مردم رامهرمز و رامشیر از حضور احاد ملت پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد.

در متن ایشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقَالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَذْهَبَ عَنَّا الْحَزَنَ إِنَّ رَبَّنَا لَغَفُورٌ شَكُورٌ

خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این مدت توانستیم با همراهی شما مردمان خوب سرزمین و دیارمان برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان های رامهرمز و رامشیر به ثبت برسانیم.
این مهم میسر نمیشد مگربا همیاری و همکاری شما مردمان خوب،نجیب،شریف و شهید پرور که با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر به آرمانهای انقلاب لبیک گفته اید و راه شهیدان را ادامه و به ندای رهبر فرزانه انقلاب گوش داده و خاری در چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته اید.
بعنوان برادر کوچک شما از همه مردم عزیزمان در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تشکر میکنم و برای این میسر محتاج دعای خیر شما مردم می باشم.
از خانواده های محترم شهدا خصوصا مادران شهیدی که با دعای خود ما را مورد لطف قراردادند،جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز،روحانیت معظم و معزز و ائمه جمعه بزرگوار و تمامی آحاد مردم شریف رامهرمز و رامشیر و خصوصاً نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و دستگاههای اجرایی که در این مدت تلاشهای فراوانی نمودند تشکر میکنم و از خداوند متعال برای همه طلب سلامتی توأم با موفقیت و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر
برادر کوچک شما: امیرحسین نظری