تاریخ انتشار خبر: 5 خرداد 1403 | 18:29:31
کد خبر : 15741

پیام تبریك مدیر عامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان،عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با صدور پيامي فرارسيدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريک گفت. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ  خرمشهر را خدا آزاد کرد                               حضرت امام خمینی(ره)  بازخوانی و پاسداشت سوم خرداد این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز، در حقیقت ستایش از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان،عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با صدور پيامي فرارسيدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبريک گفت.

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ 

خرمشهر را خدا آزاد کرد                             

 حضرت امام خمینی(ره)

 بازخوانی و پاسداشت سوم خرداد این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز، در حقیقت ستایش از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند است و با تأسی از منویات رهبری معظم انقلاب و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، با اراده ای قوی و تمرکز بر ظرفیت‌های درونی کشور، حماسه‌ های ماندگار دیگری را ثبت خواهیم نمود، زیرا که اعتقاد راسخ ما بر این است که خرمشهرهای بسیاری در پیش است. 

حماسه فتح خرمشهر، شهر خون و قیام در حالی اتفاق افتاد که نیروی مردمی همراه با نیروهای نظامی و با کمترین امکانات توانستند بر نیروهای متجاوز تا بن دندان مسلح پیروز شوند و معادله نظامی و سیاسی را به نفع کشور تغییر دهد. 

سوم خرداد امسال با شهادت رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقارن پیدا کرد.

همه این حوادث بیانگر این نکته مهم و حیاتی است که استقلال، امنیت و آزادی امروز کشور، مرهون رشادت‌ها و جانفشانی مردان بزرگی است که با ایثار جان خویش در راه خدمت به مردم و شکوفایی و بالندگی هرچه بیشتر این سرزمین، سر از پا نمی‌شناختند.

 در این ایام که ایران اسلامی در حزن و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهان ایشان، داغدار و سوگوار است، یاد و خاطره شهدای حماسه فتح خرمشهر و همه شهدای دفاع مقدس و شهدای خدمت به این مرز و بوم را گرامی می‌داریم و بر روح ملکوتی آنان درود می‌فرستیم. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس،  سالروز حماسه غرور‌آفرین آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به همکاران سختکوش و به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق تربیت در مکتب شهید سلیمانی و آرمان های شهدای والامقام، مسئلت دارم. 

علیرضا دانشی