تاریخ انتشار خبر: 28 اردیبهشت 1403 | 18:05:26
کد خبر : 15719

پیام تبریك مدیر عامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با صدور پيامي فرارسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات را تبريک گفت. نقش تعيين‌کننده روابط‌عمومي‌ها به عنوان رکن اساسي نظام ارتباطي در اطلاع‌رساني، ارتقاء آگاهي آحاد جامعه، فرهنگ‌سازي و تنوير افکار عمومي غير قابل انکار است. اهميت و جايگاه روابط عمومي در […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛عليرضا دانشي، مدير عامل شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با صدور پيامي فرارسيدن روز روابط عمومي و ارتباطات را تبريک گفت.

نقش تعيين‌کننده روابط‌عمومي‌ها به عنوان رکن اساسي نظام ارتباطي در اطلاع‌رساني، ارتقاء آگاهي آحاد جامعه، فرهنگ‌سازي و تنوير افکار عمومي غير قابل انکار است.

اهميت و جايگاه روابط عمومي در دوران کنوني که عصر ارتباطات و پيشتازي اطلاع‌رساني است بر همگان آشکار شده، به طوري که نمي‌توان نقش اين مجموعه ارزشمند را در افزايش بهره‌وري امکانات، نيروي انساني و بهبود کمي و کيفي فعاليت‌هاي سازمان ناديده انگاشت.

فعالان حوزه روابط عمومي ضمن به ‌کارگيري مهارت، تدبير، هنر، خلاقيت و دانش حرفه‌اي، فضايي سالم را براي ارتباطي اثربخش ميان عموم جامعه و سازمان‌ها فراهم مي‌کنند و با صيانت از هويت سازماني خويش در تعاملي سازنده با رسانه‌ها عملکرد مديران را پشتيباني مي کنند.

فرارسيدن “روز روابط عمومي و ارتباطات” بهانه‌ای است تا اهميت و جایگاه اين خانواده بزرگ را در جامعه یادآور شویم و دست‌آوردهای تلاشگران اين عرصه مهم و ارزشمند را ارج نهیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز به یکایک فعّالان عرصه روابط عمومی به ویژه همکارانم در روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که با هم‌افزایی، هم اندیشی، همسویی، صداقت و شجاعت در انجام رسالت خطیر خود از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌کنند، از ایثار و مجاهدت‌های همه آنان قدردانی می کنیم.

عليرضا دانشي