تاریخ انتشار خبر: 12 تیر 1403 | 08:01:08
کد خبر : 15773
رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان استان خوزستان در جمع مشایخ و فرهیختگان قوم عرب:

حضور قاطع و پرشور شما در پایِ صندوق های رای تعیین کننده است / حضور شما اجازه نخواهد داد انحصار طلبان و اقلیت تمامیت‌ خواه برای ما تعیین تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ملک محمد مکوندی رئیس ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان یک فرصت است و شاید هم آخرین فرصت باشد. جمع زیادی از فرهیختگان و مشایخ قوم شریف عرب در اجتماعی پرشور در حسینیه شیخ مجدم واقع در کوی ملت شهرستان اهواز در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان اجتماع کردند. مکوندی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ملک محمد مکوندی رئیس ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان گفت: پزشکیان یک فرصت است و شاید هم آخرین فرصت باشد.

جمع زیادی از فرهیختگان و مشایخ قوم شریف عرب در اجتماعی پرشور در حسینیه شیخ مجدم واقع در کوی ملت شهرستان اهواز در حمایت از دکتر مسعود پزشکیان اجتماع کردند.

مکوندی ، رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان خوزستان در ابتدا طی سخنانی با اشاره به مبارزات قوم بزرگ و غیور عرب در دو جنگ جهانی اول و دوم علیه استعمار انگلستان و دفاع غیرتمند آن‌ها از کیان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی ۸ ساله‌ی ایران و عراق گفت: تکثر قومیت‌ها در استان خوزستان هم فرصت است و هم نعمت می‌باشد. در طول دوره‌های پر فراز و نشیب تاریخی ، اقوام در استان خوزستان با یگانگی و وحدت و انسجام ، تعالی و سرافرازی ایران پهناور را رقم زدند.

وی بیان کرد: اقتضای شرایط بین المللی ، منطقه ای و داخلی ایجاب می‌نماید فردی در راس قوه مجریه قرار بگیرد که از تعامل سازنده و درک درست و دقیقی از واقعیت‌های ایران و دنیا برخوردار باشد.

رئیس ستاد مردمی دکتر مسعود پزشکیان گفت: دکتر پزشکیان یک فرصت است و شاید هم آخرین فرصت باشد. اگر روز جمعه ۱۵ تیرماه پای صندوق‌های رای نیاییم و آرای خاکستری را با خود همراه نکنیم ، با دستان خود زمام امور را بدست اقلیتی تندرو و تمامیت خواهی واگذار خواهیم کرد ، که مخالف هرگونه ارتباط و تعامل با دنیا و معتقد به انسداد سیاسی و گردش اطلاعات و فضای رسانه‌ای هستند‌.

رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در پایان این نشست با اشاره به تورم سرسام آور و فقدان سرمایه گذاری‌های خارجی و مهاجرت نخبه‌ها و فرار سرمایه‌ها ، خاطرنشان کرد: این مشکلات ، کشور را به وضعیت نامطلوبی سوق داده است. دیگر جای آزمایش و خطا نیست‌‌. شایسته است در این بزنگاه سخت تاریخی با رای دادن به دکتر پزشکیان و تشویق دیگران ، سربلندی و سرافرازی ایران قدرتمند را رقم بزنیم.