تاریخ انتشار خبر: 12 تیر 1403 | 07:47:59
کد خبر : 15770
شورای مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان شهرستان بندر ماهشهر

ترس از شکست لرزه بر اندام دروغگویان انداخته است!

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛شورای مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان شهرستان بندر ماهشهر در بیانیه ای:ترس از شکست لرزه بر اندام دروغگویان انداخته است!مردم شریف شهرستان بندر ماهشهرکارکنان عزیز صنعت عظیم پتروشیمیبا نزدیک تر شدن به روزهای پایانی انتخابات ، جریان رقیب از هیچ گونه بداخلاقی ابایی نداشته و متاسفانه در لباس دیانت و با […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛شورای مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان شهرستان بندر ماهشهر در بیانیه ای:ترس از شکست لرزه بر اندام دروغگویان انداخته است!
مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر
کارکنان عزیز صنعت عظیم پتروشیمی
با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی انتخابات ، جریان رقیب از هیچ گونه بداخلاقی ابایی نداشته و متاسفانه در لباس دیانت و با ادعای دوستی با ولایت ، برای سیطره کامل بر ملک و قدرت، این روزها مشغول اتهام زنی و تخریب شدید چهره پاک، صادق و غدیری این دوره از انتخابات ، دکتر پزشکیان و دولت آینده شان هستند. به هوش باشید که آنها متوجه سیل خروشان این ملت شده اند و از هم اکنون صدای امواج این سیل خروشان را شنیده اند.موج شکن های دروغ و نیرنگ آنها یقینا تاب مقابله با شما مردم فهیم و شکیبا را ندارد.و البته منتظر دروغ های بعدی آنها باشید.
در همین راستا در فضای مجازی و از طریق سایت ها و کانال های منتسب به این جریان، مطلبی دروغین منتشر شده است که یقینا برای خانواده آگاه و فهیم صنعت پتروشیمی، در حد طنزی بیش نمی باشد!
در این مطلب دروغین آمده است که دولت دکتر پزشکیان قصد دارد بساط پتروکارت را بردارد و اگر به ما رای ندهید این امتیاز از دست شما خواهد رفت.
جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی چند نکته را به استحضار خانواده عظیم صنعت پتروشیمی می رسانیم:
۱- پتروکارت یک رویکرد درست جهت تسهیل گری در امر عدالت در خدمات رسانی به کارکنان صنعت بوده است که با ابتکار شرکت عملیات غیر صنعتی راه اندازی شده است و مورد استقبال خیلی از شرکت های بزرگ منطقه قرار گرفته است.
۲- پتروکارت در واقع تجمیع بخش های مهمی از خدمات به کارکنان و خانواده ها مانند هزینه های رفاهی، آموزشی، فرهنگی، رستوران، ورزشی و … می باشد که بدلیل تسهیل گری مناسبی که داشته است رضایتمندی نسبی در بین خانواده ها بوجود آورده است.پترو کارت به خودی خود فراتر از حق و حقوق تعریف شده کارکنان ، آورده ای ندارد و فقط همان نقش تسهیل گری را ایفا می کند.
جا دارد از شرکت عملیات غیر صنعتی که چنین بستری را برای خانواده های کارکنان ایجاد کرده است تشکر و قدر دانی نمود.
۳- پتروکارت یک کار خدماتی تعریف شده در سطوح تصمیم گیری شرکت ها می باشد و در سطح مقولات کلان دولت نیست که در آن دخالت شود.قطعا بخاطر رضایتمندی خانواده ها و اینکه اساسا هزینه اضافه ای برای دولت ندارد هر سیستمی از آن استقبال می کند.و ارتباطی به تفکر حاکم بر دولت ندارد.
۴- اکثر شرکت های منطقه تاکنون از این طرح استقبال کرده اند و فقط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، بنا به دلایل نامعلوم ،کارکنان خود را از این نعمت محروم کرده است. (قابل ذکر است که در دوره مدیریت قبلی ، انتخاب طرح پتروکارت به اختیار کارکنان گذاشته شده بود اما در مدیریت فعلی این طرح برداشته شد. ) شایسته است که تلاش شود هر طرحی که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کند گسترش داده شود.
و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین
شورای مرکزی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان شهرستان بندر ماهشهر