تاریخ انتشار خبر: 5 خرداد 1403 | 18:20:10
کد خبر : 15737

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از قلب تپنده تولید نفت؛ واحد بهره برداری اهواز (٢)

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، میثم ظهوریان، منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ١ خردادماه به منظور آشنایی با ظرفیت تولیدی نفت؛ با همراهی جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از واحد بهره برداری اهواز ٢ بازدید کرد. ظهوریان در این بازدید ضمن اطلاع از وضعیت عملکرد این […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، میثم ظهوریان، منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه ١ خردادماه به منظور آشنایی با ظرفیت تولیدی نفت؛ با همراهی جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از واحد بهره برداری اهواز ٢ بازدید کرد.

ظهوریان در این بازدید ضمن اطلاع از وضعیت عملکرد این شرکت نفتی، با تنی چند از کارکنان حاضر گفت و گو کرد و دغدغه های شغلی و معیشتی آنان را شنید. 

فرسودگی تأسیسات نفتی و تشریح خطرات احتمالی ناشی از آن، جلوگیری از مهاجرت کارکنان فنی با ایجاد مشوق‌های شغلی، شرح وضعیت کلی نیروی انسانی، ضرورت به کارگیری تکنسین ها و متخصصین، از جمله مواردی بود که در این دیدار بیان شد. 

وی در ادامه به همراه ابوالقاسم حبیبی پور، مدیر منابع انسانی و سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تأسیسات مستقر در این شرکت به صورت میدانی بازدید کرد. 

ظهوریان در پایان نیز از فعالیت شبانه روزی کارکنان جهادی این شرکت که در شرایط سخت پرچمدار تولیدند؛ تقدیر کرد و گفت: طی کردن این مسیر برای صنعت نفت ایران راه آسانی نبود و مرهون تلاش شبانه روزی همه فعالان این عرصه است.