تاریخ انتشار خبر: 21 بهمن 1401 | 10:05:32
کد خبر : 13974

چهل و چهار سال فارغ از رنگها

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سجاد ریحانی نژاد فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:چهل و چهار سال فارغ از رنگها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تا به امروز که در دهه پنجم از آن دگرگونی تاریخی هستیم، همواره انقلاب اسلامی آماج حملات قدرتهای استکباری و بازوهای منطقه ای آنها و البته فریب […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سجاد ریحانی نژاد فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:چهل و چهار سال فارغ از رنگها

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تا به امروز که در دهه پنجم از آن دگرگونی تاریخی هستیم، همواره انقلاب اسلامی آماج حملات قدرتهای استکباری و بازوهای منطقه ای آنها و البته فریب خوردگان داخلی بوده است اما این سنگ گرانبها هر چه ضربه خورد بیش از پیش صیقل یافت و امروز همچون جواهری در منطقه و جهان میدرخشد.

نه تهاجم ناجوانمردانه دشمن بعثی و نه خیانت منافقین ایران ستیز و نه تحریم ها و فشارهای مستکبرین هیچکدام نتوانسته است خم به ابروی این درخت تنومند بیاورد و ریشه های آن در سایه الطاف کریمانه خداوند و رهبری فرزانه امام خامنه ای هر روز مستحکم تر و گسترده تر میگردد.

هیچ یک از رویدادهای تاریخی از جمله انقلابات بدون حضور و کنشگری مردم قابل تصور نبوده و نظام جمهوری اسلامی نیز بر پایه خواست و رضایت حداکثری مردم ادامه حیات میدهد.

مصائب عدیده مردم قابل چشم پوشی نیست و بر همه مسؤلین است که تدابیر لازم را جهت رفع و رجوع مشکلات مردم عزیز و صبور ایران اتخاذ نمایند. اما مردم ایران طی سالیان متمادی نشان داده اند که با وجود سختی ها و گرفتاری های مقطعی آرمانهای انقلاب اسلامی و مردمی را تنها نگذاشته و رها نکرده اند. این در حالیست که در تمام این دهه ها دشمنان نظام و کشور بیشترین هزینه ها را برای تبلیغات منفی علیه آرمانها و ارکان انقلاب مصروف داشته اند اما دریغ از نتیجه.

امسال نیز همچون سالهای گذشته مردم عزیز ایران به تأسی از خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس و هم پیمان با رهبر کبیر انقلاب بار دیگر توطئه های اخیر دشمنان را خنثی خواهند کرد و با حضور میلیونی از همه اقشار، مذاهب، جنسیتها و اقوام و… در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت خواهند کرد تا پوزه دشمنان این مرز و بوم را به خاک بمالند و پرچم این انقلاب کبیر را به صاحب حقیقی آن حضرت مهدی (عج) تحویل نمایند.