تاریخ انتشار خبر: 14 فروردین 1403 | 09:25:19
کد خبر : 15595

پیام مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. دوازدهم فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیر جنوب روز ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

دوازدهم فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار خود ، ضمن نفی استبداد و استکبار ، به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی متکی به یک ملت مؤمن، سرافراز، اصیل و ریشه دار است.

(مقام معظم رهبری)

دوازدهم فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار خود ، ضمن نفی استبداد و استکبار ، به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری دادنداین روز جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته ، فهیم و بصیر ایران به بر پایی حکومت جمهوری اسلامی ایران و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت و  مصداق بارز آن سخن حضرت امام خمینی(ره) می باشد که فرموده اند :صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخستین حکومت الله است، از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما بایداین روز بزرگ را عید بدانند و زنده نگه دارند.

این اندیشه ی رهایی بخش در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با رای ۹۸/۲درصدی مردم ایران اسلامی، ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران را تغییر داد و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بعنوان شکل نوینی از نظامهای حکومتی جهان، رسماً استقرار یافت.

این نظام الهی توانست حکومتی را مبتنی بر «جمهوریت» بعنوان تجلّی مردم سالاری و «اسلامیت» را بعنوان الگوی زندگی جدیدی مبتنی بر دین اسلام در عرصه اجتماعی و سیاسی به بشر امروز ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان فراهم شود.

اینجانب این روز فرخنده را به همکاران محترم و تلاشگر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تبریک عرض نموده و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ و همدلی، راه پرافتخار خدمتگزاری در عرصه صنعت نفت کشور را شانه به شانه یکدیگر بپیماییم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب