تاریخ انتشار خبر: 7 اسفند 1402 | 19:34:39
کد خبر : 15458

پیام مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت نیمه شعبان

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت طی پیامی پیام نیمه شعبان راتبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم لَو لَمْ یبْقَ منَ الدُّنیا اِلاَّ یومٌ واحِدٌ لَطَوّلَ اللهُ ذلِک الیومَ حَتّی یخرُجَ قائمُنا أَهْلَ البَیت. امام جعفرصادق (علیه السلام) اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر […]

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت طی پیامی پیام نیمه شعبان راتبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

لَو لَمْ یبْقَ منَ الدُّنیا اِلاَّ یومٌ واحِدٌ لَطَوّلَ اللهُ ذلِک الیومَ حَتّی یخرُجَ قائمُنا أَهْلَ البَیت.

امام جعفرصادق (علیه السلام)

اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا قائم ما اهل بیت (علیه السلام) ظهور یابد.(منتخب الاثر، ص ٢٥٤)

سالروز میلاد مبارک حضرت ‎‏حجت بن الحسن العسکری بقیه الله الاعظم امام زمان(عج) بر همه عدالت خواهان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت خجسته باد! چه مبارک است ولادت بزرگ مردی که دنیا در انتظار قدوم مبارک او و بارش باران رحمت و عدالت بواسطه ظهوراوست تا زمین تشنه، سیراب و مردم خسته، جان تازه بگیرند.

حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) خورشید مهرافروز آسمان امامت، روشنایی بخش دل های منتظر و نجات دهنده مظلومان از جور ستمگران است تا با ظهور خود، سرود پیروزی و صدای دل انگیز عدالت و آزادی را در سراسر دنیا طنین انداز کند.

همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نیمه شعبان زادروز ابرمردی است که جهان را از شرّ‏‎ ‎‏ستمگران و دغلبازان تطهیر می نماید و زمین را پس از آنکه ظلم و جور آن را فرا گرفته پر‏‎ ‎‏از عدل و داد می نماید و مستکبران جهان را سرکوب و مستضعفان جهان را وارثان ارض‏‎ ‎‏می نماید.

اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور یگانه منجی عالم بشریت است و عدالت برای پای بوسی قدمش لحظه شماری می کند و بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادتهاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حضرت حق ظهورش را طلب نمائیم

.اینجانب فرا رسیدن میلاد با سعادت قطب عالم امکان، حضرت مهدی موعود(عج) را به همه همکاران صدیق خود در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تمامی منتظران واقعی اش تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت می نمایم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب