تاریخ انتشار خبر: 26 مهر 1398 | 16:08:43
کد خبر : 6812

پیام تسلیت دبیربنیادفرهنگی اجتماعی زاگرس نشینان بمناسبت اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی دبیربنیادفرهنگی اجتماعی زاگرس نشینان؛ در پیامی فرارسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرورخوزستان گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی دبیربنیادفرهنگی اجتماعی زاگرس نشینان؛ در پیامی فرارسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرورخوزستان گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ عَلَی أَرْوَاحِکُمْ وَ عَلَی أَجْسَادِکُمْ وَ عَلَی أَجْسَامِکُمْ وَ عَلَی شَاهِدِکُمْ وَ عَلَی غَائِبِکُمْ وَ عَلَی ظَاهِرِکُمْ وَ عَلَی بَاطِنِکُمْ

کاش پای دل ما هم به نوایی برسد

اربعینی، حرمی، کرب و بلایی برسد

آری آقا تر از آنی تو که راهم ندهی

دارم امید که از دوست ندایی برسد

سلام بر حسین(ع)، سلام بر اربعین و زائرانش و سلام بر اندوه های دل آنان که به سوغات بر مزار شهدای عشق بردند و به مویه نشستند.

اربعین، روز زنده نگه داشتن یاد و نهضت شهیدان کربلا است.

اربعین، رمز ماندگاری نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست.

روزی که پرچم سرخ پیام شهادت کربلا به دست قافله سالار کربلا حضرت زینب کبری(س) برافراشته شد، تا نهضت سرخ حسینی جاودانه بماند.

این روزها با فرارسیدن اربعین حسینی، میلیون ها عاشق و دلداده با پای پیاده از سراسر جهان به ویژه از کشور عزیزمان ایران اسلامی، برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین رهسپار سفر کربلا شده اند تا علاوه بر حضور پرشور در این مراسم معنوی که نمایشگر اقتدار اسلام و مسلمین است، پیام مهم عاشورا را که همانا شهادت، استقامت و پایداری است، به گوش مستکبران و دشمنان اسلام و قرآن برسانند.

اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت امام حسین علیه السلام و اولاد و اصحاب آن بزرگوار را بر تمامی انسان های آزاده، شیعیان و پیروان آن حضرت بویژه همشهریان گرامی و جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می نمایم.

امید است از رهروان راستین و صدیق سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) باشیم.