تاریخ انتشار خبر: 2 مرداد 1396 | 16:48:51
کد خبر : 854

پاکسازی دیوارها و معابر منطقه سه

  طرح پاکسازی سیمای بصری منطقه ۳ بصورت ویژه توسط عوامل زحمتکش حوزه خدماتی این شهرداری در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۳ ، داود دارابی مدیر منطقه در این خصوص گفت : طرح ساماندهی بصری معابر ، دیوارها، جداول و تابلوهای سطح منطقه تا اجرا و پاکسازی کامل آن ادامه دارد. […]

 

طرح پاکسازی سیمای بصری منطقه ۳ بصورت ویژه توسط عوامل زحمتکش حوزه خدماتی این شهرداری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۳ ، داود دارابی مدیر منطقه در این خصوص گفت : طرح ساماندهی بصری معابر ، دیوارها، جداول و تابلوهای سطح منطقه تا اجرا و پاکسازی کامل آن ادامه دارد.

دارابی افزود:مبلمان شهری ،جداول آیلندها و تابلوهای ترافیکی جزئی از عناصر سازنده بصری هر شهر و منطقه ای محسوب می شود و کیفیت آنها نقش مهمی در داشتن شهری سالم و زیبا و ارائه خدمات به شهروندان دارد.

 

اخبار مرتبط:

تبلیغات انتخاباتی یا مسابقه نصب پوستر؟!

 

به همین منظور و با تأکید ویژه مدیر منطقه در ساماندهی هرچه مطلوبتر و ادامه کار پاکسازی های بصری سطح حوزه نواحی چهارگانه منطقه ، کار شستشوی پل های عابر پیاده تابلوهای ترافیکی ،مبلمان شهری و رفع نازیبایی های بصری در دستور کاری و اجرائی خدمات شهری منطقه قرار گرفت و تا پاکسازی کامل و مطلوب آن ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم بذکراست به همین منظور نیزکار رفع نواقص پارک های محله ای از جمله تأمین و تعمیر مبلمان پارکی ،سطل های زباله، رفع نواقص سیستم روشنایی و جدولگذاری آنها نیز در دستور کاری و درحال انجام است.