تاریخ انتشار خبر: 16 مهر 1402 | 16:21:50
کد خبر : 14995
افتتاح همزمان 4 پروژه مهم صنعتی و عمرانی در شركت نفت و گاز مارون

همزمان با برگزاری نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه های نفت وگاز شرکت مارون، افتتاح ۴ پروژه مهم صنعتی و عمرانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، در حاشیه نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت وگاز مارون و جمعی از مدیران عالی و کارشناسان دوشرکت در سالن فورکست شرکت مارون، به صورت ویدئو کنفرانسی، ۴ پروژه مهم فنی و عمرانی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، در حاشیه نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، با حضور مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت وگاز مارون و جمعی از مدیران عالی و کارشناسان دوشرکت در سالن فورکست شرکت مارون، به صورت ویدئو کنفرانسی، ۴ پروژه مهم فنی و عمرانی در شرکت مارون به بهره‌برداری رسید.

در ابتدای این نشست، سالن جلسات ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با اعتبار ۹۹ میلیارد ریال به بهربرداری رسید.

ظرفیت این سالن ۱۶۰ نفر بوده که مجهز به یونیت و دوربین علاوه بر سیستم های ویدئویی و صوتی کنفرانس، نمایشگر های ۸۵ اینچ و سیستم ویدئو پروژکشن است.

در ادامه نیز به صورت ویدئو کنفرانسی، پروژه احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله ۱۰ اینچ از شادگان به مارون ۳ و ۴، با هدف افزایش توان تولید به میزان ۱۵ هزار بشکه در روز بهره‌برداری شد.

اعتبار این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که شامل ۲۶ کیلومتر از کلاستر شادگان به مارون ۳ و ۱۰ کیلومتر خط لوله از مارون ۳ به مارون ۴ است.

سومین پروژه، بکارگیری پمپ چند مرحله BB3 با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی تاسیسات مجتمع صنعتی شماره ۳ مارون است که با دستور مهندس دانشی به بهره‌برداری رسید.

ساخت و نصب یک دستگاه تفکیک رسیار نفت(MOS) با هدف، تسریع در راه اندازی چاه های ترمیمی و دارای افت فشار، چهارمین پروژه فنی و عمرانی بود که در نشست فورکست شرکت نفت وکاز مارون افتتاح شد.