تاریخ انتشار خبر: 31 مرداد 1402 | 08:07:16
کد خبر : 14746
برگزاری همایش تابستانه مدارس ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

همایش تابستانه مدارس ورزشی نفت جنوب با شرکت حدود ۷ هزار نفر از دختران و پسران ورزشکار شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در رده سنی کمتر از ۱۴ سال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، همایش تابستانه مدارس ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکشنبه ۲۹ مردادماه در سالن سرپوشیده مسابقات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد. این همایش به مناسبت میلاد امام محمد باقر علیه السلام با هدف رشد و شناسایی استعدادهای ورزشی در میان کودکان و نوجوانان عضو خانواده نفت […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، همایش تابستانه مدارس ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یکشنبه ۲۹ مردادماه در سالن سرپوشیده مسابقات مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد.

این همایش به مناسبت میلاد امام محمد باقر علیه السلام با هدف رشد و شناسایی استعدادهای ورزشی در میان کودکان و نوجوانان عضو خانواده نفت جنوب با حضور ۷ هزار نفر از آنان به همت اداره ورزش و تربیت بدنی مناطق نفتخیز جنوب با مشارکت کمیته اجرایی پیشگیری از اعتیاد این شرکت برگزار شد.

در این مراسم، نوجوانان و خانواده‌های آنان، ضمن آشنایی با اهمیت مبارزه و پیشگیری از اعتیاد و ترویج ورزش، رژه نمایندگان مدارس ورزشی و مسابقه طناب‌کشی و فوتسال میان دو تیم منتخب را نظاره‌گر بودند.