تاریخ انتشار خبر: 31 تیر 1401 | 20:31:24
کد خبر : 13423
یادداشتی از محمدتامرادی:

نگاه ویژه به حل مشکلات خوزستان چه شد…

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمدتامرادی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان: نگاه ویژه به حل مشکلات خوزستان چه شد… ۷۸درصد چاههای نفت و گاز،صنایع پتروشیمی،مجتمع های تولید فولاد،مواصلات ریلی و دریایی، بنادر استراتژیک و همچنین قطب اول کشاورزی در تولید غلات، نیشکر و خرما و… بخشی از خدمات خوزستان به تمام ایران اسلامی است. اما شوربختانه […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمدتامرادی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان: نگاه ویژه به حل مشکلات خوزستان چه شد…

۷۸درصد چاههای نفت و گاز،صنایع پتروشیمی،مجتمع های تولید فولاد،مواصلات ریلی و دریایی، بنادر استراتژیک و همچنین قطب اول کشاورزی در تولید غلات، نیشکر و خرما و… بخشی از خدمات خوزستان به تمام ایران اسلامی است. اما شوربختانه سهم خوزستان از اینهمه نعمت و صنعت و خدمت مقام سوم بیکاری،آلودگی های صوتی و زیست محیطی،بی رمقی در کارهای عمرانی ، مهاجرت،حاشیه نشینی و فقر است.

اخیرا در فضای مجازی بین تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر اهواز در خصوص وضعیت اسفبار خیابان های شهر اهواز مجادله ای درگرفت، بعضی از نماینده های مجلس اوضاع بی ریخت شهر را متاثر از کم کاری شهردار و اعضای شورای شهر عنوان کرده اند؟ !!! متاقبلا تعدادی از اعضای شورای شهر، عدم بهسازی خیابان ها را به دلیل نبود قیر رایگان عنوان کرده اند.که متاثر از کم کاری نماینده ها در اختصاص قیر رایگان است.

از جنگ حیدری و نعمتی رقم زدگان خیابان های شهر که بگذریم، واقعا جای تاسف است که قیر در پالایشگاه های خوزستان تولید می شود و برای تمام کشور رایگان ارسال می شود و خوزستان مورد مضایقه و بی مهری قرار بگیرد و به عبارتی لب چشمه تشسته ایم و تشنه لبان می گردیم.

امیدوارم قول های ویژه ای که با آوردن استاندار ویژه شروع شده است به صورت ویژه …. رتق و فتق بشود.