تاریخ انتشار خبر: 8 فروردین 1400 | 22:29:21
کد خبر : 9894
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

نه کسی می‌شناسدشان و نه خانواده از نوع کارشان مطلع است. آدم‌هایی که با امام زمان (عج) عهد بستند تا سربازان گمنامی برای ایشان باشند.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی دبیربنیاد فرهنگی-اجتماعی در پیامی ولادت امام عصر(عج) و روز سربازان گمنام امام(ع) را تبریک و تهینت گفت. در پیام ایشان آمده است: شد نیمه‌ی شعبان و جهان گشت جوان / از مقدم پاک آن ولی سبحان آن پرده نشین کاخ وحدت امروز / بنمود رخ از پرده و گردید عیان […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی دبیربنیاد فرهنگی-اجتماعی در پیامی ولادت امام عصر(عج) و روز سربازان گمنام امام(ع) را تبریک و تهینت گفت.

در پیام ایشان آمده است:

شد نیمه‌ی شعبان و جهان گشت جوان / از مقدم پاک آن ولی سبحان
آن پرده نشین کاخ وحدت امروز / بنمود رخ از پرده و گردید عیان

امام زمان (عج) آخرین امام شیعیان در ۱۵ ماه شعبان سال ۲۵۵ هجری قمری متولد شدند. حضرت مهدی (عج) یگانه فرزند یازدهمین امام شیعیان یعنی امام حسن عسکری (ع) هستند. ایشان پس از به اتمام رسیدن دوران غیبت با ایجاد حکومت عدل جهانی در سرتاسر زمین احکام الهی به مرحله اجرا در خواهند آورد.

“رهبر معظم انقلاب نیز بارها و بارها تاکیدات بسیاری بر پاسداشت مقام شامخ سربازان گمنام امام زمان(عج) داشته و فرموده‌اند که آرامش و امنیت جامعه مرهون سربازان گمنامی است که دائم در جهاد فی سبیل ‌الله‌اند.

اولین بار امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال ۶۲ نیروهای اطلاعاتی واحد اطلاعات سپاه را سربازان گمنام امام زمان (عج) نامید. آن زمان هنوز وزارت اطلاعات شکل نگرفته بود و واحد اطلاعات سپاه در کنار رکن ۲ ارتش و دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست‌وزیری از جمله مجموعه‌های اطلاعاتی کشور بودند.
امنیت کشور ما مدیون فداکاری و مجاهدت شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است. این عزیزان توانسته‌اند در طی چند دهه هزاران توطئه دشمن را دفع کنند و نگذارند که امنیت این کشور و مردم آن به خطر بیفتد. با وجود هجوم و رخنه گروه‌های تکفیری و داعش در کشورهای همسایه، با بصیرت و بیداری نیروهای امنیتی این گروهک‌های خبیث جرات ورود به میهن اسلامی ایران را نکردند.. تلاش برای حفظ انسجام ملی، اجتماعی و سیاسی کشور و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی، مذهبی، سیاسی و اقتصادی، محورهایی است که در مأموریت‌های داخلی این وزارتخانه به آن توجه جدی می‌شود.

در پایان شورای سردبیری زاگرس نشینان این روز بزرگ را به عموم شیعیان تبریک و تهنیت می گویند.