تاریخ انتشار خبر: 22 آذر 1401 | 10:44:59
کد خبر : 13716

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه در اهواز راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در آیین گشایش بیست و سومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه گفت: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود. وی افزود:در این نمایشگاه ۹۰ شرکت تولیدکننده داخلی لوازم […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در آیین گشایش بیست و سومین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه گفت: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

وی افزود:در این نمایشگاه ۹۰ شرکت تولیدکننده داخلی لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه از استان های خوزستان، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، مازندران و زنجان تولیدات خود را شامل انواع یخچال، وسایل سرمایشی و گرمایشی، لباسشویی و ظرفشویی و صدها قلم کالای آشپزخانه و صنایع دستی در نمایشگاه عرضه کردند.
جلیلی  هدف از برپایی این نمایشگاه تخصصی را عرضه تولیدات داخلی، رقابت سالم و سازنده و ارائه جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها صنایع توانمند داخلی است.
توسعه مبادلات کالاها و خدمات و اخذ سفارشات بزرگ در زمان برگزاری نمایشگاه و ایجاد رقابت سالم بین واحدهای گوناگون تولیدی و صنعتی و تجاری در نمایشگاه‌ها از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات آشپرخانه است.
خرید لوازم خانگی و تجهیزات آشپرخانه با تخفیف نمایشگاهی برای عموم آزاد است.
این نمایشگاه در نخستین روز فعالیت خود مورد استقبال عموم مردم خوزستان به خصوص کلانشهر اهواز قرار گرفت.