تاریخ انتشار خبر: 28 تیر 1402 | 09:08:08
کد خبر : 14583
مدیرعامل نفت گچساران:

نفت در عمل به مسولیت های اجتماعی پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور وزیر نفت؛ معاونین وزیر ؛ مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب ، نماینده مردم گچساران و باشت ، امام جمعه شهرستان و روسای ادارات گچساران برگزار شد با اشاره به وجود ۸۵۳ چاه نفتی، ۱۰۵ مجموعه […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور وزیر نفت؛ معاونین وزیر ؛ مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب ، نماینده مردم گچساران و باشت ، امام جمعه شهرستان و روسای ادارات گچساران برگزار شد با اشاره به وجود ۸۵۳ چاه نفتی، ۱۰۵ مجموعه تفکیک‌گر، ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط لوله و در مجموع بیش از ۵۱ عدد تأسیسات نفتی در این شرکت گفت: این شرکت هم‌اکنون ۱۷ درصد از نفت خام ایران را تولید می‌کند.

وی با اشاره به تعدد میادین نفتی در گستره جغرافیایی چهار استان و فعالیت شرکت در موقعیتی به ابعاد ۱۵۰ در ۴۰۰ کیلومتر، اظهار کرد: هم‌اکنون توان تولید روزانه ۶۵۰ هزار بشکه نفت و ۱.۲ میلیارد فوت مکعب گاز را داریم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با یادآوری برخی مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این شرکت، گفت: هم‌اکنون ۶ هزار و ۷۰۶ نفر در قالب قراردادهای مختلف در این شرکت فعال هستند.

وی با بیان اقدامات توسعه ای و لزوم رفع کمبود نیروی انسانی گفت: انتظار می رود با پیگیریهای انجام شده و مساعدت معاون محترم وزیر نفت در توسعه نیروی انسانی این نقیصه در چارچوب مقررات حل شود.

کمالی ابراز کرد: در قالب مسئولیت های اجتماعی امسال بیش از گذشته در خدمت محیط پیرامونی خود بوده ایم و در این خصوص در حد مقدورات و اختیاراتمان کوتاهی نخواهیم کرد به گونه ای که ظرف یکی دو ماه گذشته این شرکت در مهار ۱۱۰ آتش سوزی در قالب مسئولیت های اجتماعی فعالیت داشته است.

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه به مشکلات و کمبودهای شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: علی رغم انجام مسولیت های اجتماعی نفت در این شهرستان اما هنوز شاهد محرومیت در شهر هستیم و انتظار ویژه داریم که با اختصاص بودجه بتوانیم ضمن تکمیل پروژه های نیمه کاره؛ پروژه های جدیدی برای خدمات رسانی اجرا نماییم.

مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: به همین جهت با نشست های کارشناسی نامه ای تنظیم شده است و مشکلات را در این نامه آورده ایم که انتظار ویژه داریم با نگاه ویژه مسئولین ذیربط بتوانیم بخشی از مشکلات شهرستان گچساران را برطرف نماییم.