تاریخ انتشار خبر: 1 اسفند 1400 | 19:27:53
کد خبر : 12240
یادداشتی از محمدشریفی(طنزپردازوحکایت نویس):

موضوع انشاء:فواید نماینده های خوزستان را در مجلس شورا بنویسید؟…

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمدشریفی طنز پرداز و حکایت نویس در یادداشتی باعنوان:موضوع انشاء:فواید نماینده های خوزستان را در مجلس شورا بنویسید؟… آقا اجازه ، من بیایم انشایم را بخوانم؟ بیا جانم، آفرین آقا اجازه، نماینده های ما در مجلس شورا برایمان فرماندار،بخشدار، دهیار و مدیران تمام ادارات با معاونین و حتی سرایدارها را از […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمدشریفی طنز پرداز و حکایت نویس در یادداشتی باعنوان:موضوع انشاء:فواید نماینده های خوزستان را در مجلس شورا بنویسید؟…

آقا اجازه ، من بیایم انشایم را بخوانم؟

بیا جانم، آفرین

آقا اجازه، نماینده های ما در مجلس شورا برایمان فرماندار،بخشدار، دهیار و مدیران تمام ادارات با معاونین و حتی سرایدارها را از میان اعضای ستادهایشان انتخاب و برای ما تعیین می کنند،آنها برای حل مشکلات معیشتی مردم خون جگر خوردند. برای صیانت از اینترنت دو سال تمام خواب را بر خود شان حرام کردند.آنها برای ما صدها پل ساختند وجاده و خیابان هایمان را آسفالت کردند، ما اگر گوشی هایمان خوب آنتن می دهند و اینترنت پر سرعت داریم باید از نماینده هایمان که اینترنت را صیانت کردند تشکر کنیم .نماینده های ما در یک سال آخر نمایندگی شان خیلی مهربان و مهربان تر می شوند.شش ماه قبل از برگزاری انتخابات، مجالس عزاداری و عروسی در آبادی ما بسیار با شکوه و مجلل برگزار می شوند. چون کاندیداهای مجلس با حضور پرشور خود همراه با انواع ریخت و پاش ها باعث رونق و خوشحالی ما می شوند. یک سال آخر نمایندگی هم وضع به همین منوال است. دوباره نماینده ها سراغ ما مردم می آیند، هر کس بمیرد برایش فاتحه می خوانند، و اگر زن بگیرد برایش چوب بازی می کنند.

آقا اجازه نماینده های ما خیلی زحمت می کشند. آقا قربونعلی میگه: دعا کن اگه قراره بمیریم شش ما شروع انتخابات یا یک سال آخر عمر نماینده ها بمیریم. چون مجلس عزاداری ما با شکوه تمام برگزار می شود و همراهان نماینده پول خوبی به صاحب عزا می دهند.

نجف ترمزت را بکش ببینم ، اگه اوضاع اینطوره که تو میگی ، پس این آقای استاندار چه میگه ؟

آقا اجازه استاندار هزارتا

گر فتاری داره.خودش هم نمیدونه از کجا شروع کنه،نماینده های ما قبل از آنکه دولت جدید مستقر بشود کاری کردند کارستان ، آنها تمام ادارات را خوب شخم زدند و مطابق ذائقه های انتخاباتی مهره چینی کردند. حذف این قبیل مدیران کار ساده ای هم نیست که آقای استاندار از پس آنها بر بیاید.آقا اجازه استاندار نمی داند مشکل آب و فاضلاب را حل بکند؟ تنش آبی ۴۰۰ روستای تشنه را حل بکند ؟ جلوی ریزگردها را بگیرد؟ ، با مدیران دولت قبلی سر شاخ بشود یا نشود؟لابی های مرکز نشین را چطور و چگونه قانع و مجاب بکند؟ تاخت و تاز نماینده ها را که کارشان را خوب بلدند را چطور و با چه ابزارهایی مهار بکند؟، معوقات کارگران شهرداری و سایرین را از کجا تامین کند؟ ولا خوب که نگاه می کنم ، می بینم هوا خیلی پس است.

آقا اجازه بروم بنشینم.

نجف جان بنشین