تاریخ انتشار خبر: 29 فروردین 1398 | 12:36:43
کد خبر : 4966

معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی وزارت جهادکشاورزی از تمهیدات مناسب جهت حل مشکلات کشاورزان خوزستان خبرداد.

عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی درگفتگو با زاگرس نشینان بیان کرد:خوشبختانه با پیگیریهای جدی که درچند روز گذشته از سوی دکترحجتی وزیرجهاد کشاورزی و معاونین و ریاست سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد توانستیم مصوبات خوبی برای کشاورزان خوزستان از دولت بگیریم. ایشان افزودند:برای هر هکتار گندم آبی که زیر آب رفته […]

عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی درگفتگو با زاگرس نشینان بیان کرد:خوشبختانه با پیگیریهای جدی که درچند روز گذشته از سوی دکترحجتی وزیرجهاد کشاورزی و معاونین و ریاست سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد توانستیم مصوبات خوبی برای کشاورزان خوزستان از دولت بگیریم.

ایشان افزودند:برای هر هکتار گندم آبی که زیر آب رفته شش و نیم میلیون تومان کمک بلاعوض و پنج میلیون تومان وام با نرخ ۴ درصد درنظرگرفته شده است.وهمچنین دامدارانی که که قبلا برای پرورش دام وام دریافت نمودندبه مدت ۳ سال با هزینه دولت امهال می شود

وی افزودند: برای ایستگاههای پمپاژ تخریب شده؛ زنبور عسل و باغاتی که توسط سیل از بین رفته اند مجوزات خوبی درنظرگرفتیم. امیداست بتوانیم بسرعت خسارات وارده شده به کشاورزان گوشه ای از مشکلات آنها را برطرف نماییم.

بخشنده درپایان به سفر ریاست محترم جمهوری درروز شنبه به استان های لرستان وخوزستان اشاره نمودند وافزودند: دکتر روحانی شنبه صبح به استان لرستان وظهرهمان روز به خوزستان سفرخواهند کرد.