تاریخ انتشار خبر: 4 دی 1397 | 23:48:40
کد خبر : 4153
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان:

مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی از علمای بزرگ اسلام بوده که در وصف ایشان همان بس که از شاگردان بنام معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آیت الله صدر بوده اند.

به گزارش زاگرس نشینان کیخسرو چنگلوايي در پیامی درگذشت حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند. پیام رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان بمناسبت ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم پیامبر اکرم (ص) : خداوند متعال عالمی را از میان این امت نبرد […]

به گزارش زاگرس نشینان کیخسرو چنگلوايي در پیامی درگذشت حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

پیام رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان بمناسبت ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم (ص) : خداوند متعال عالمی را از میان این امت نبرد مگر آنکه رفتن او رخنه ای در اسلام باشد که تا روز قیامت آن رخنه بسته نمی شود.
مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی از علمای بزرگ اسلام بوده که در وصف ایشان همان بس که از شاگردان بنام معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آیت الله صدر بوده اند .ایشان عمر ارزشمند خویش را در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت علیهم السلام وقف نموده و فقدانشان ضایعه ای بزرگ برای عالم تشیع ، اسلام و کلیه مسلمانان و مریدان این مجتهد بزرگ می باشد.

این جانب این اندوه سنگین را به ساحت مقدس امام زمام (عج)، مقام معظم رهبری ، عموم مسلمانان جهان ، خانواده بزرگ جهادکشاورزی استان و کشاورزان شریف خوزستان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان محترم سلامت و صبر جمیل از درگاه احدیت خواهانم.

کیخسرو چنگلوایی

۹۷/۱۰/۰۴