تاریخ انتشار خبر: 18 مرداد 1396 | 15:16:52
کد خبر : 964

مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان باغملک

امروز طی مراسمی بمناسبت ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت شهید خبرنگار ، محمود صارمی و روز خبرنگار در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک تجلیل بعمل آمد. در این مراسم احمد رضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک ضمن ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگارانی از جمله شهید صارمی و شهید […]

امروز طی مراسمی بمناسبت ۱۷مرداد ماه سالروز شهادت شهید خبرنگار ، محمود صارمی و روز خبرنگار در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم احمد رضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک ضمن ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگارانی از جمله شهید صارمی و شهید خزائی که در مبارزه با نیروهای تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند و همچنین خبرنگاران شهرستان باغملک که با قلم رسای خود گویای حقیقت هستند و رسالت بزرگی را بر دوشان دارند این روز را گرامی داشتند .

زنگنه خاطرنشان کرد: خبرنگاران نیروهای بی مزد جامعه هستند که تنها هدفشان رسالتشان است که تنها عشق می ورزند .

وی در ادامه گفت: ارشاد اسلامی همانند درخت بی بر و برگی است که تنها شما هنرمندان و خبرنگاران  شاخ و برگ آن هستید .

در پایان از این قشر زحمتکش و بی مزد جامعه ی باغملک قدردانی و لوح سپاس و هدایایی به رسم یاد بود اهدا گردید.و در ادامه این مراسم با گرد آمدن بر آرامگاه مرحومه عفت فتحی خبرنگار فعال رسانه ای خوزستان با نثار گل و خواندن فاتحه یادشان را گرامی داشتند.

مدینه اسدی