تاریخ انتشار خبر: 10 شهریور 1402 | 17:03:22
کد خبر : 14847

مدیریت امور اجرایی استانها،بنیاد جهادگران کشور منصوب شد

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛طی حکمی از سوی سردار حمید مقدم دبیر بنیاد جهاد گران کشورانتصاب رئیس کانون ائلات و عشایر بعنوان مدیریت امور اجرایی استانها،بنیاد جهادگران کشور منصوب گردید. در حکم ایشان آمده است: فرهیخته گرامی جناب آقای اردشیر خدایی نظر به تجارب و تخصص و مراتب شایستگی جنابعالی به موجب این حکم برای […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛طی حکمی از سوی سردار حمید مقدم دبیر بنیاد جهاد گران کشورانتصاب رئیس کانون ائلات و عشایر بعنوان مدیریت امور اجرایی استانها،بنیاد جهادگران کشور منصوب گردید.

در حکم ایشان آمده است:

فرهیخته گرامی جناب آقای اردشیر خدایی

نظر به تجارب و تخصص و مراتب شایستگی جنابعالی به موجب این حکم برای تجلی شعار پر معنای سال ۱۴۰۲ مقام معظم رهبری (مد ضله العالی) مبنی بر(رشد تولید و مهار تورم) حضرتعالی را بعنوان مدیریت امور اجرایی استانها،بنیاد جهادگران کشور منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خدای متعال و در پرتو عنایات رحمانی و بهره گیری از رهنمودها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری با رعایت اصول قانون مداری ،اعتدال گرائی و در چهارچوب اساسنامه و منشور اخلاق دولت و همچنین حسن مدیریت شما همکار گرامی موجبات رشد و شکوفایی هرچه بیشتر خانواده بزرگ و مردمی بنیاد جهادگران کشور فراهم گردد.

رجاء واثق دارد،ضل توجهات حضرت حق در انجام وظایف محوله موفق خواهید بود.

من الله توفی

قرئیس بنیاد

حمید مقدم