تاریخ انتشار خبر: 4 دی 1401 | 22:14:23
کد خبر : 13739
آغاز به کار نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون منزل در اهواز از فردا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از فردا در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت‌وگو با زاگرس نشینان اظهار کرد: با توجه به سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تلاش می‌شود که در نمایشگاه‌های خوزستان تولیدکنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان قرار دهند. وی افزود: در این راستا هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان با حضور تعداد […]

رحیم جلیلی در گفت‌وگو با زاگرس نشینان اظهار کرد: با توجه به سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تلاش می‌شود که در نمایشگاه‌های خوزستان تولیدکنندگان داخلی کشورمان را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان قرار دهند.

وی افزود: در این راستا هفدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان با حضور تعداد ۹۵ واحد از تولیدکنندگان و فعالان این صنعت از تاریخ ۵ دیماه لغایت ۹ دی ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان، رقابت سالم و سازنده و به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌ها و دستاوردها توسط صاحبان این صنعت را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه از استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، همدان، البرز و آذربایجان شرقی هستند.

ایشان بیان کرد: تولیدکنندگان محصولات خود را ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان ارائه خواهند نمود.

جلیلی در پایان تصریح کرد: علاقمندان، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.