به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، جلسه تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست مدیریت خدمات پیش از ظهر روز يكشنبه ۹ ديماه ۱۴۰۱ و با حضور مدیران، روسای ادارات ستادی و روسای زیرمجموعه مدیریت خدمات در دفتر مدیرعامل برگزار شد. مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ابتدا با تبریک فرا رسیدن ایام الله […]
به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، جلسه تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست مدیریت خدمات پیش از ظهر روز يكشنبه ۹ ديماه ۱۴۰۱ و با حضور مدیران، روسای ادارات ستادی و روسای زیرمجموعه مدیریت خدمات در دفتر مدیرعامل برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ابتدا با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، انجام این تغییر را حسب شرایط کلی سازمان و ضرورت نیاز تزریق انرژی به مدیریت خدمات به عنوان مهم ترین بخش سازمان که مستقیماً با رضایت مندی کارکنان و تولید ارتباط موثر دارد عنوان کرد.
علیرضا هیهاوند افزود: مسایل مرتبط به مدیریت خدمات چون با ذائقه و سلیقه های مختلف و گوناگون هم در داخل سازمان و هم در بیرون سازمان مرتبط و مواجه است بنابراین بیشتر جنبه ی کیفی و ماهیتی جدا از امورات فنی یا عملیاتی دارد.
وی ادامه داد: بخاطر پاسخگو بودن به درون و بیرون سازمان، پراکندگی درخواست ها، تنوع خدمات و نقش آفرینی در بحران ها و شرایط مختلف، کار و خدمت در مدیریت خدمات همواره متفاوت و متمایز از سایر بخش ها می باشد که ضرورت دارد به منظور اقناع جامعه ی هدف، ایجاد رضایت مندی نهایی حداکثری، اصل شفافیت و تفاوت قایل نشدن در ارایه خدمات میان اشخاص در هر رده ی شغلی و سمتی که هستند با جدیت دنبال و به عنوان یک اصل مورد اهتمام قرار گیرد.
سرپرست جدید مدیریت خدمات نیز طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: حوزه مدیریت خدمات، حوزه پرمشغله و پر دغدغه ای است که برای کسب رضایت مندی حداکثری جامعه ی هدف، شايسته است همکاران محترم با روحیه ای جهادی و با انگیزه به انجام امور بپردازند.
غلامعلی حیدری افزود: اولویت نخست بنده در این مسئولیت در ابتدا پشتیبانی تمام و کمال از عملیات و تولید به منظور دستیابی به تولید تعهد شده، کسب رضایت مندی همکاران بخش های مختلف و در ادامه ي آنها، ارایه خدمات عام المنفعه و حوزه مسئولیت های اجتماعی می باشد.
مدیر پیشین خدمات نیز طی سخنانی گفت: جابه جایی و چرخش افراد درون سازمان امری طبیعی و مرسوم است که همه ما به عنوان کارمند وظیفه داریم همانند سربازی که فرامین فرمانده اش را می پذیرد و اجرا می کند، فرامین و دستورات رییس و مدیر بالادستی مان را پذیرفته و از آن تبعیت نماییم.
علیرضا کرطلایی با اشاره به نزدیک به ۳ سال فعالیت خود در این مقام و کسب نکات و آموخته های ارزشمند، از روسا و کارکنان مدیریت خدمات به پاس همراهی و همکاری صمیمانه با ایشان در انجام مسئولیت قدردانی کرد.
لازم به ذکر است غلامعلی حیدری متولد ۱۳۴۴، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و ۳۰ سال سابقه خدمت در صنعت نفت می باشد.
از جمله سوابق خدمتی ایشان می توان به عضویت در تیم تحقیق و بررسی هسته گزینش مناطق نفت خیز جنوب، رییس روابط عمومی، رییس آموزش، دبیر نظام مشارکت و کارشناس ارشد سیستم ها و بهره وری اشاره نمود.