تاریخ انتشار خبر: 21 مهر 1402 | 21:53:53
کد خبر : 15024
رشد 350 درصدی اجرای عملیات توپكرانی در شركت نفت‌وگاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران گفت: با وجود حجم بالای مشکلات در تاسیسات، توانستیم حدود ۱۰۰ درصد از برنامه تولیدی خود را در نیمه نخست سال محقق کنیم

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت وگاز گچساران (شش ماهه دوم سال) امروز چهارشنبه ۱۹مهرماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و کارشناسان عالی دو شرکت در محل جلسات این شرکت برگزار شد.  در […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره‌دهی چاه‌های شرکت نفت وگاز گچساران (شش ماهه دوم سال) امروز چهارشنبه ۱۹مهرماه ۱۴۰۲، با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و جمعی از مدیران و کارشناسان عالی دو شرکت در محل جلسات این شرکت برگزار شد. 

در این نشست، مهندس علیرضا دانشی با اشاره به شروع انتفاضه جدید مقاومت اسلامی فلسطین، آن را نشانه نصرت الهی خواند و اظهار داشت: در مقام یک سرباز صنعت اقتصادی ایران، برای توفیق و موفقیت مردم و نیروهای مقاومت فلسطین آرزوی سربلندی و پیروزی دارم هرچند باور داریم وعده نصر و پیروزی خداوند نزدیک و حتمی است.

 وی ضمن تجلیل از تلاش جهادی کارکنان نفت و شرکت گچساران، اذعان داشت: شرکت گچساران، بخش مهمی از برنامه افزایش تولید نفت کشور را محقق کرده است که به شخصه از تلاش همه کارکنان و مدیران این شرکت سپاس گذارم. 

در ادامه غلامرضا کمالی ضمن خیر مقدم به حضار، در تشریح اهمیت شرکت نفت وگاز گچساران اظهار داشت: این شرکت در محدود ۴ استان خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در حال فعالیت که دارای ۱۶ میدان فعال نفت وگاز است. 

وی افزود: در محدوده این شرکت ۸۵۰ چاه فعال با حدود ۷۵۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت وگاز و ۵۰ تاسیسات مهم صنعتی وجود دارد.

 مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران به کاهش تولید نفت در گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه در گذشته شاهد کاهش تولید در این شرکت به میزان ۵۰  هزار بشکه در روز بودیم که خوشبختانه با تلاش کارکنان و همت مدیران توانستیم تا حدود زیادی میزان کاهش را جبران کنیم و اکنون میزان تولید به ۵۸۰ هزار بشکه در روز رسیده است.

 وی ادامه داد: از نظر میزان تولید در مقام دوم مناطق نفتخیز جنوب هستیم که در نیمه نخست سال توانستیم حدود ۱۰۰ درصد برنامه تولیدی خود را محقق کنیم. 

کمالی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز عملیات توپکرانی در شرکت نفت‌وگاز گچساران تصریح کرد: در طی یک سال گذشته بیش از ۳۳۲۶ کیلومتر عملیات توپکرانی انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه رضد ۳۵۰ درصد را شامل شده است. 

وی به برخی از اقدامات دیگر در شرکت گچساران اشاره کرد و ادامه داد: عملیات پايش، ارزيابي و شناسايي ۲۰ هزار محل مستعد خوردگي خطوط لوله به مساحت ۶ هزار مترمربع در تاسيسات نفت و گاز در جهت حفظ و نگهداشت تولید، با موفقيت انجام شده است.