تاریخ انتشار خبر: 13 دی 1398 | 17:10:52
کد خبر : 7918

مدیران ارشد خوزستان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند

استاندارخوزستان وبرخی مدیران اشداستان در پیامهای جداگانه ای شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکاییها را به مردم شهیدپرور استان تسلیت گفتند.

استاندار خوزستان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

 استاندار خوزستان در پیامی شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکاییها را به مردم شهیدپرور استان تسلیت گفت.

به گزارش گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ غلامرضا شریعتی در این پیام بیان کرد: مالک اشتر انقلاب ،سردار سرافراز اسلام ،حاج قاسم سلیمانی اجر چهل سال مجاهدت خویش را دریافت کرد و اینک در کنار یاران شهیدش به آرامش ابدی رسیده است .
وی گفت: سردار سلیمانی معشوق خویش را که شهادت در راه خدا بود در اغوش کشید .او بی تابانه در آرزوی شهادت در لبنان و سوریه ،عراق و هر آنجا که می‌خواستند نام بلند اسلام و تشیع را نابود کنند حاضر بود.
استاندار خوزستان افزود: او مظهر مقاومت و چراغ راهی برای همه مجاهدان اسلام بود ،الگویی تام وتمام از مالک اشتر علی ع که فتنه ها را به خوبی تشخیص می داد و هیچگاه قدمی فراتر از ولی خود برنداشت ْو چه شهادتی زیباتر از آنکه به دست استکبار شقی و یزید روزگار اتفاق بیفتد ، آمریکا نماد مکر سفیانی و ستم یزیدی  و سردار سلیمانی و دیگر شهیدان مقاومت  با استعانت از آموزه‌های حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نماد ایستادگی در برابر ظلم و ستم هستند .
شریعتی در ادامه افزود: بدون شک راه بلند وروشن این شهید عزیز ادامه خواهد داشت و آمریکا و اذناب او سرفکنده تر خواهند شد ،آمریکا و اسرائیل نمی دانند شهادت آرزوی تمامی جوانمردانی است که دل در گرو عالم معنا دارند و جان ملکوتی شان مانند پرنده ای در قفس به شوق پرواز دارد .
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل ،منتظر اقدام سخت رزمندگان مقاومت باشند ادامه داد:  انقلاب اسلامی ایران چراغی ست که خداوند آن را برافروخته و خاموش نخواهد شد و نام بلند سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بر بام باشکوه مقاومت جاودانه خواهد ماند .
وی گفت: شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به  محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران ،خانواده گرانقدر شهید سلیمانی و خاصه مردم شهیدپرور استان خوزستان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

همچنین مدیران ارشد استانی این مصیبت را در پیامهای جدا گانه ای به مردم خوزستان تبریک وتسلیت گفتند.

کیخسروچنگلوایی رییس سازمان جهادکشاورزی خوزستان طی پیامی شهادت حسین گونه سرداررشیداسلام،افتخارایران اسلامی،اسوه مردانگی،غرور و افتخار آفرینی،حاج قاسم سلیمانی را به تمامی آزادگان جهان،هم میهنان و هم استانی های عزیز،خانواده بزرگ جهادکشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی استان خوزستان تسلیت گفت.

 

کیامرث حاجی زاده معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان درپیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را به عموم مردم خوزستان تبریک وتسلیت گفت.

در پیام ایشان آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین
فضل الله المجاهدین علی قاعدین اجرا عظیما

انالله و انا الیه راجعون

حمله تروریستی به سردار عزیز ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی، مجاهد رشید ابومهدی مهندس و دیگر شهدای این حادثه و آلوده شدن دست جنایتکاران مزدور به خون آنان بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشانه رفت.

یقین داریم قطرات خون بر زمین ریخته این عزیزان موجب سرافرازی، امنیت و سربلندی این کشور خواهد بود و با شهیدان عهد و پیمان می بندیم تا انتقام خون این سرداران بزرگ از پای ننشینیم.

این‌گونه جنایت‌های سنگدلانه از سوی تروریستهای سیه رو، مردم ما را در پیمودن راه اسلام دچار تردید و یأس نخواهد نمود.

شهادت سردار راه اسلام را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌ ایشان، سبز پوشان رشید سپاه پاسداران، مردم شریف ایران تبریک و تسلیت میگویم و صبر و پاداش الهی را برای بازماندگان و علو درجات برای ایشان از خداوند متعال مسألت میکنم.

صادق حقيقي پور مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوزستان در پيامي شهادت سردار حاج قاسم سليماني را تسليت گفت.

متن پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت سردار دلیر اسلام حاج قاسم سلیمانی بدست جنایتکاران کاخ سفید ثابت کرد که راه مجاهدت در راه خدا و ایستادگی در مقابل استکبار افقی سعادت بخش و جاودان دارد.
گرچه دست شیطانی صهیونیسم و استعمارگران و چپاولگران جهان اسلام با چراغ سبز نظام های طاغوتی و ضد اسلامی منطقه،سالهاست جهان اسلام را قربانی تروریست های دست پرورده پنتاگون و موساد نموده است اما پرچمداران عاشورایی و سرداران آخرالزمانی خیبر و بدر در لبیک به رسول الله صل الله علیه و آله و سلم، با قلبی شجاع و رزمی خیره کننده همیشه جبهه فرعونی فرزندان جالوت را در امواج خروشان و معجزه حماسه خود،غرق کرده اند.

این راه سرشار از حماسه است و بی شک آنان که در این مسیر الهی مجاهدت کرده و به اعلا درجه سعادت یعنی شهادت می رسند، پیروزند.

اینجانب به نمایندگی از پرسنل شرکت آبفا خوزستان شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، مردم عزیز کشورمان و ملت های آزاده جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم آن به خون پاک غلطیده کربلا را شفیع ما در پیشگاه خود دهد.انشاءالله.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرکهای خوزستان درپیامی شهادت سردار رشیداسلام حاج قاسم سلیمانی رابه عموم مردم خوزستان تسلیت گفت.
درپیام ایشان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًاعروج ناباورانه و دردناک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران و دشمنان اسلام بامداد جمعه ۱۳ دی ماه را در میان اشک های ملت غیور ایران، مبدل به نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت سلحشوران جامعه اسلامی با دشمنان منطقه نمود.روح آن مرد در سال های جنگ به جای مانده بود و جسم او پس از سالیان متمادی جوش و خروش به وصال روح مطهرش رسید ولیکن قلب و روح لشکر دوستداران و دلدادگان سردار سلیمانی و همرزمانش از امروز تا زمان پس گرفتن انتقام قطره قطره خون پاک آنان آرام نخواهد گرفت.همنشینی سردار سلیمانی با اولیای خدا مبارک روح پاک وی باشد، امید که عنایات خاصه خداوند متعال؛ صبر کردن بر این مصیبت و توان ادامه پرقدرت راه وی را میسر سازد.

سیدمجید حسینی نژاد فرماندار شهرستان رامشیر در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

محبوب ترین فرمانده عرصه ی نبردباظلمت وجهل و کینه توزی به همراه سایر مجاهدان فی سبیل الله ،در سرزمین بلاخیز عراق به دست جنایتکاران آمریکایی و اذناب آنها به شهادت رسید.
قطعا او سال ها با آرزوی شهادت زندگی می کرد وتاریخ این سرزمین نام آورانی چون سردار قاسم سلیمانی را بر تارک تاریخ خود ماندگار ساخته است .
بی شک وعده ی الهی نزدیک است و مستضعفان وارثان زمین خواهندشد.

به پاس هر وجب خاکی از این ملک

چه بسیاراست آن سرها که رفته

ز مستی بر سرهرقطعه زین خاک

خداداند چه افسرها که رفته

این ضایعه دردناک رابه پیشگاه مقام معظم رهبری و امت ایثارگرومقاوم ایران و مردم ولایتمدار شهرستان رامشیر تسلیت عرض می نمایم.

سیدزین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان آبادان درپیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را به عموم ملن ایران تسلیت گفت.
در پیام ایشان آمده است:
بِسْمِ اَللّه اَلْرَحْمنِ اَلْرَحیمْ
اِنالله وَ اِنا اِلَیه راجعونْ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَشهادت و عروج ملکوتی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در راه اسلام و جهاد با کفار، قلب ایران اسلامی را به درد آورد. بی شک شهادت فرزند انقلاب اسلامی ضایعه ای بس دردناک و جبران ناپذیر خواهد بود. اما آمریکاي جنابتكار بداند دامن موطن ایران اسلامی محفل پرورش سلیمانی ها بوده است و راه مبارزه با استکبار و خونخواهی از مستکبران جدي تر خواهد شد. شهادت سردار فداکار اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی ومردم ولایتمدارایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.
علی بویری فرماندار شهرستان هندیجان درپیامی شهادت سرداررشیداسلام حاج قاسم سلیمانی را به عموم مردم خوزستان تسلیت گفت.
درپیام ایشان آمده است:

باسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

بار دیگرسردار فداکاری از فرماندهان رشید ۸ سال دفاع مقدس و مدافع غیور حریم آل الله در راه مبارزه با دشمنان پلید و قسم خورده نظام اسلامی به خیل همرزمان شهیدش پیوست.سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدی نستوه و خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های غیرت و ایثار و رشادت و پایمردی با نقشی بی بدیل در ۸ سال دفاع مقدس و مبارزه با جبهه استکبار جهانی که طی ۴۰ سال مجاهدت خود لحظه ای آرام نداشت و شهادتش به دست اشقیای آمریکای متجاوز و تروریست مصداقی بر ندای مولا و مقتدایش شد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
این شهادت افتخار آفرین در راه مبارزه با تروریسم بین الملل و در راس آن آمریکای جنایتکار ،جریان های تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت (ع) را محضر امام عصر آقا امام زمان(عج)،مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا،همرزمان و همسنگران این شهید والامقام، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده سرفراز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این شهید عالی مقام و پر افتخار را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مهرداد شریفی رئیس مرکزبهداشت غرب اهواز به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی پیامی منتشر کرد.

در پیام ایشان آمده است:
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

((من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.))
شهادت سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر مقام معظم رهبری، فرمانده رشید جمهوری اسلامی و دلاور سپاه پاسداران سردار حاج قاسم سلیمانی دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورد.
سردار سلیمانی مهمترین عامل از بین بردن پدیده شوم داعش در خاورمیانه و فرمانده بزرگ میدانی ایران در تحولات منطقه ای وبین المللی بود.
بی شک شهادت این سردار رشید زمینه ساز سقوط تروریست های آمریکایی در عراق و از بین رفتن هیمنه پوشالی آمریکایی ها در منطقه خواهد شد. همانطور که امام خامنه ای وعده انتقام این اقدام را دادند بی شک دلدادگان محور مقاومت این جنایت را بی جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب شهادت سرافرازانه فرزند ایران اسلامی، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را به محضر ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.