تاریخ انتشار خبر: 6 شهریور 1398 | 23:26:58
کد خبر : 5911

محمد پاکدل فرماندار در پیامی از خانواده مرحوم مهدی فولادی جوان ۳۵ ساله اهل شهرستان آغاجاری که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و با اعلام رضایت خانواده ۲ کلیه و کبد وی به سه بیمار نیازمند اهدا شد، تقدیر و تشکر نمود.

محمدپاکدل فرماندار در پیامی از خانواده مرحوم مهدی فولادی جوان ۳۵ ساله اهل شهرستان آغاجاری که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و با اعلام رضایت خانواده ۲ کلیه و کبد وی به سه بیمار نیازمند اهدا شد، تقدیر و تشکر نمود. به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان در این پیام آمده است: بسمه […]

محمدپاکدل فرماندار در پیامی از خانواده مرحوم مهدی فولادی جوان ۳۵ ساله اهل شهرستان آغاجاری که بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود و با اعلام رضایت خانواده ۲ کلیه و کبد وی به سه بیمار نیازمند اهدا شد، تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

خانواده محترم زنده یاد مهدی فولادی

و اینجاست که پایان یک زندگی، شروع زندگی دیگری را رقم میزند

رضایت به عمل انسانی اهدای عضو معامله ای با خداوند متعال و کاری بسیار ارزشمند می باشد که قطعا در پیشگاه الهی از اجر معنوی والایی برخوردار است و باقیات صالحات فراوانی برای اهدا کننده عضو و خانواده وی بر جای می‌گذارد.

اکنون شما با ایثارگری و اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در رضایت تان به اهدای اعضای بدن آن مرحوم، امید زندگی و زنده ماندن به ۳ بیمار نیازمند بخشیدید که سبب تداوم حیات فرزندتان در وجود افراد دیگر می شود و انشالله مورد رضای حق تعالی قرار گیرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت در پی درگذشت فرزند گرامی تان مهدی فولادی، رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم و سلامتی و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد پاکدل

فرماندار شهرستان آغاجاری