تاریخ انتشار خبر: 22 اسفند 1398 | 22:57:56
کد خبر : 8483
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد

قربانیان مشروبات الکلی تقلبی خوزستان به ۴۷ نفر رسید/ ۳۱ مورد جدید کرونا در استان

احسان پور با اشاره به اینکه تاکنون ۵۸۳ نفر در خوزستان بر اثر مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی به مراکز درمانی مراجعه کردند گفت: از این تعداد متاسفانه ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علی احسان‌پور امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه به آخرین آمار مسمومیت ناشی از الکل تقلبی در خوزستان اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: در طی ۶ روز اخیر ۵۸۳ مورد مراجعه بر اثر مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی تقلبی در خوزستان به مراکز درمانی مراجعه کرده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه عمده مراجعه کنندگان مربوط به شهرستان اهواز است تشریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر بر اثر مسمومیت الکلی به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند که همگی در مرکز استان بوده اند.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند که ۴۴ نفر از این افراد مرد و سه نفر خانم بوده و متاسفانه سه نفر از فوت شدگان زیر ۱۸ سال هستند افزود: لازم است خانواده‌ها بیش از پیش مراقبت از نوجوانان و جوانان خود باشند.

 احسان‌پور همچنین در خصوص آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان عنوان کرد: خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس قرار دارد از این رو نیاز است مردم ضمن رعایت اصول بهداشتی، به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۵ مورد در اهواز، پنج مورد در آبادان و یک مورد در شوشتر بوده است.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه از ابتدای این اپیدمی تاکنون ۷۰ نفر از موارد تشخیص قطعی بهبود یافته و ترخیص شدند افزود: متاسفانه در این ۲۴ ساعت گذشته سه نفر ‌جان خود را از دست داده و آمار فوت‌شدگان بر اثر ابتلا به کروناویروس به ۳۰ نفر افزایش یافت.