تاریخ انتشار خبر: 4 مرداد 1401 | 21:02:17
کد خبر : 13438
رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

فرصت جولان به حاشیه سازان نمی دهیم؛با قدرت در سنگر خدمت به سلامت جامعه ایستاده ایم.

  به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمد حسین سرمست شوشتری اظهار کرد:متاسفانه در شرایطی که موج کرونا آغاز شده است ، عده ای سلامت مردم را وجه المصالحه منافع خود کرده اند. وی افزود:در روزهای اخیر که استان خوزستان وارد پیک ششم کرونا شده است وبیمارستان های استان درگیراین بیماری منحوس شده است. عده ای با […]

 

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛محمد حسین سرمست شوشتری اظهار کرد:متاسفانه در شرایطی که موج کرونا آغاز شده است ، عده ای سلامت مردم را وجه المصالحه منافع خود کرده اند.

وی افزود:در روزهای اخیر که استان خوزستان وارد پیک ششم کرونا شده است وبیمارستان های استان درگیراین بیماری منحوس شده است. عده ای با انتشار فیشی که کارشناسان مالی اداری ساختگی بودن آن را تایید نمودندسعی دارند بر تمرکز مدیریت سلامت استان لطمه وارد کنند.

سرمست گفت: مدیر وقت مالی دانشگاه علوم پزشکی اهواز طبق روال عادی و قانونی و مشابه سایر روسای دانشگاه مبلعی را برای مدیریت در نظر گرفته بود که با توجه عدم قبول اینجانب، بلافاصله دستور اصلاح سند مالی و برگشت وجه داده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان با توجه به حواشی پیش آمده گفت: قطعا این اولین و آخرین حاشیه نخواهدبود و خط قرمزما حوزه سلامت مردم است و توجهی به این حواشی ساختگی ندارم.