تاریخ انتشار خبر: 21 اسفند 1400 | 15:36:45
کد خبر : 12513

عدم ایمنی جاده ها شمال خانواده خوزستانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدم برجا گذاشت. این حادثه روز گذشته ساعت ۱۱ صبح و در محدود سیاه بیشه رخ داد که متاسفانه در این حادثه که همگی اعضای یک خانواده بودند سقوط سنگ بر روی سقف خودروی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدم برجا گذاشت.

این حادثه روز گذشته ساعت ۱۱ صبح و در محدود سیاه بیشه رخ داد که متاسفانه در این حادثه که همگی اعضای یک خانواده بودند سقوط سنگ بر روی سقف خودروی پژو پارس سبب شد که جوان خوزستانی به نام کاوه شهنی همراه با فرزند خردسالش به کام مرگ بروند و مادر و دختر نیز مصدوم شوند.

مصدومان این حادثه با کمک نیروهای امدادی برای ادامه وضعیت درمان و رسیدگی بیشتر به مرکز درمانی چالوس اعزام شدند.

متاسفانه اداره‌ راهداری و حمل ونقل جاده ای که متولی ایمن سازی جاده های بین شهری است، می بایست هر ساله نقاط پرریسک را که احتمال ریزش دارند در این مسير شناسایی و پاکسازی کند تا بر اثر نزولات جوی قابل پیش بینی، این نقاط منشاء بروز حادثه نشوند. حسب بررسی های به عمل آمده میدانی، این اداره به وظایف ذاتی خود در این منطقه به موقع عمل نکرده و نا ایمن بودن این مسیر باعث فوت این دو نفر گردید.

گفتنی است اجساد طی مراحل تشریفات قانونی از استان مازندران به خوزستان انتقال یافته و مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر و پسر روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در بهشت آباد اهواز از درب غسالخانه برگزار خواهد شد.