تاریخ انتشار خبر: 23 اسفند 1402 | 17:12:57
کد خبر : 15535
یادداشتی از سیدمجیدحسینی نژاد:

ظاهری آیینه دار اعتدال و مهرورزی در حوزه ی مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سید مجید حسینی نژاد فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:ظاهری آیینه دار اعتدال و مهرورزی در حوزه ی مسجدسلیمان اغلب طوایف و بزرگان حوزه ی مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا پیروزی علی عسکر ظاهری را پذیرفته اند و رضایت خویش را با تبریک های پیاپی اعلام نموده اند. آنها ممکن […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سید مجید حسینی نژاد فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:ظاهری آیینه دار اعتدال و مهرورزی در حوزه ی مسجدسلیمان

اغلب طوایف و بزرگان حوزه ی مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا پیروزی علی عسکر ظاهری را پذیرفته اند و رضایت خویش را با تبریک های پیاپی اعلام نموده اند.

آنها ممکن است با او اختلاف سلیقه هم داشته باشند اما او را انسانی متعادل و ریشه دار میدانند ‌که مناسبات جامعه سنتی و عشایری منطقه را رعایت می کند . اهل احترام و مردمداری است و تواضع او بر کسی پوشیده نیست.

برخی در پی ان هستند ‌که با یک های مدیریتی یک هوی اجتماعی درست کنند.

اما غافل از آن هستند که عقبه ی سیاسی ظاهری ، قانون را خوب می شناسند و به ان پای بند هستند و مطالبه ی خود یعنی احترام به حق الناس یعنی رای مردم را از مجراهای قانونی و مدنی به پیش می برند.و در میدان تنش های بیخود گروه پرهیاهوی رقیب گرفتار نمیشوند.

مشی علی عسکر ظاهری تعادل است و احترام به اقوام و گروه های اجتماعی و سیاسی.

ما برای اینده ی این حوزه ی محروم استراتژی داریم و هرگز بخشی از استراتژی دیگران نخواهیم شد.صندلی بهارستان قداست دارد و قداست ان به رای و نظر عموم مردم است.

صندلی بهارستان اگر محصول لابیگری های غیرشرعی و غیرشفاف باشد غصبی است و ما هرگز نماینده ی غاصب را به رسمیت نمی شناسیم.

امیدواریم حامیان و طرفداران ظاهری که برخاسته از توده های مردم و طوایف و گروه های مختلف اجتماعی هستند با درک درست تحولات پیش رو و اعتماد به نظام انتخاباتی ‌کشور و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان ، صبر راهبردی و قانونمداری خود را در تمام سناریوهای محتمل به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری در کتاب پرحماسه ی همدلی و همگرایی به ثبت برسانند.قطعا مشیت خدا بالاتر از اعمال نفوذ و لابیگری هاست.