تاریخ انتشار خبر: 16 مهر 1402 | 20:47:21
کد خبر : 14999
سیدشکرخدا موسوی:

شیخ عبدالله مجدمی نماد اتحاد و آرامش میان اقوام و عشایر بود

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدشکرخدا موسوی نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاج شیخ عبدالله مجدمی را تسلیت گفت. در پیام ایشان آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت چهره برجسته‌ی اخلاق، فرهنگ و اصالت، حاج شیخ عبدالله مجدمی، موجب اندوه و تاثر خاطر شد.این بزرگمرد، […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدشکرخدا موسوی نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاج شیخ عبدالله مجدمی را تسلیت گفت.

در پیام ایشان آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت چهره برجسته‌ی اخلاق، فرهنگ و اصالت، حاج شیخ عبدالله مجدمی، موجب اندوه و تاثر خاطر شد.این بزرگمرد، عمر پر برکت خود را در راه حفظ اصالت فرهنگی و اتحاد و آرامش میان اقوام و عشایر صرف کرد و نقش ارزشمندی در غنای فرهنگ و احیای تفکر اصولی جوانان منطقه ایفا کرد.

بی شک خاطرات و سخنان ارزشمند ایشان برای همه ی مردم این خطه ماندگار و ابدی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه غم بار را به تمام مردم خوزستان، اقوام و عشایر این خطه به خصوص قوم شریف عرب، طایفه بزرگ مجدم و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن شخصیت فرزانه علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

سید شکرخدا موسوی

نماینده سابق اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی