تاریخ انتشار خبر: 7 اردیبهشت 1401 | 16:00:13
کد خبر : 12920
حداقل افزایش حقوق کارکنان شهرداری اهواز ۴۰ درصد خواهد بود

شهردار اهواز در واکنش به شایعه کاهش حقوق کارمندان این شهرداری که منجر به برگزاری تجمع اعتراضی کارکنان این شهرداری در روزهای اخیر شد ضمن تکذیب این شایعات، گفت: حداقل افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اهواز در امسال ۴۰ درصد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رضا امینی شهردار اهواز با اشاره به تجمع‌های اعتراضی کارکنان این شهرداری گفت: شایعه‌هایی در خصوص کاهش حقوق امسال کارکنان شهرداری در روزهای اخیر منتشر شده است که این مساله به هیچ وجه حقیقت نداشته و به شدت تکذیب می‌شود. وی ادامه داد: ریشه انتشار این شایعه‌ها ممکن است از داخل […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رضا امینی شهردار اهواز با اشاره به تجمع‌های اعتراضی کارکنان این شهرداری گفت: شایعه‌هایی در خصوص کاهش حقوق امسال کارکنان شهرداری در روزهای اخیر منتشر شده است که این مساله به هیچ وجه حقیقت نداشته و به شدت تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: ریشه انتشار این شایعه‌ها ممکن است از داخل و یا بیرون شهرداری باشد که کارمندان شهرداری و خانواده‌هایشان را دچار اضطراب و استرس می‌کند.
شهردار اهواز افزود: تاکنون هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر کاهش حقوق دریافت نشده، و هر سال بر اساس مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی مبالغی به احکام حقوقی کارکنان و کارگران اضافه می‌شود.
وی بیان کرد: افزایش حقوق‌ها امسال نیز مانند سال‌های گذشته و با افزایش بیشتری انجام می‌شود به طوری که حداقل افزایش حقوق کارمندان شهرداری ۴۰ درصد خواهد بود.
امینی گفت: در سطوح مدیریتی ارشد از مدیران کل و بالاتر ممکن است این میزان افزایش کمتر باشد، اما در سطوح کارمندی و کارگری نسبت به پارسال افزایش ۴۰ درصدی را خواهیم داشت.
وی با اشاره به ریشه و دلیل این شایعه پراکنی‌ها گفت: عناوین به ظاهر بزرگی در پرداخت حقوق و مزایا کارکنان شهرداری وجود داشت که در عمل این مزایا تنها به افرادی پرداخت می‌شد که نمی‌بایست شامل حال آنها شود. با وجود اینکه همچنان این پرداختی‌ها وجود دارد، اما عنوان آن و دوره پرداخت آن متفاوت است.