تاریخ انتشار خبر: 9 مرداد 1401 | 09:14:13
کد خبر : 13472

شرایط جبران خسارت مانسون به کشاورزان و دامداران خوزستانی

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افرادی که تاکنون نسبت به بیمه محصولات و دام‌های خود اقدام نکرده اند، ارزیابی میزان خسارت انجام و سپس به ستاد مدیریت بحران استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال می‌شود. خدارحم امیری زاده اظهار کرد: فعالیت سامانه مانسون در استان خسارت‌هایی را به […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افرادی که تاکنون نسبت به بیمه محصولات و دام‌های خود اقدام نکرده اند، ارزیابی میزان خسارت انجام و سپس به ستاد مدیریت بحران استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال می‌شود.

خدارحم امیری زاده اظهار کرد: فعالیت سامانه مانسون در استان خسارت‌هایی را به حوزه کشاورزی اعم از کشاورزی، باغبانی، دامداری، تاسیسات زیربنایی و… وارد کرده است.

وی با بیان اینکه خسارت کشاورزان و دامدارانی که اراضی و دام‌های خود را بیمه کرده اند، پس از بررسی میزان و تعیین خسارت، پرداخت خواهد شد، افزود:، اما افرادی که تاکنون نسبت به بیمه محصولات و دام‌های خود اقدام نکرده اند، ارزیابی میزان خسارت انجام و سپس به ستاد مدیریت بحران استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به ارسال میزان خسارت‌ها به ستاد مدیریت بحران وزارت کشور و مطرح شدن موضوع در هیئت دولت اشاره کرد و گفت: پس از تعیین اعتبار لازم، خسارت‌ها پرداخت خواهند شد.

امیری زاده یاداور شد: ۷۰ درصد هزینه بیمه را کشاورزان و دامداران و ۳۰ درصد دیگر از سوی دولت پرداخت می‌شود.