تاریخ انتشار خبر: 28 مرداد 1396 | 14:11:52
کد خبر : 1007

سیل در باغملک زندگی مردم را ویران کرد/ کمک ها بسیار ناچیز هستند

مدیر جمعیت هلال احمر باغملک گفت: مسیر تردد ۱۰ منطقه از توابع روستای امامزاده عبدالله شهرستان باغملک با جاری شدن سیلاب بسته شده است. بر اساس شنیده ها قرار است یک فروند بالگرد برای کمک به گرفتاران سیل به منطقه اعزام شود. از ساعت ۸ صبح امروز درخواست اعزام بالگرد به مناطق سیل‌زده کرده‌ایم و […]

مدیر جمعیت هلال احمر باغملک گفت: مسیر تردد ۱۰ منطقه از توابع روستای امامزاده عبدالله شهرستان باغملک با جاری شدن سیلاب بسته شده است.

بر اساس شنیده ها قرار است یک فروند بالگرد برای کمک به گرفتاران سیل به منطقه اعزام شود. از ساعت ۸ صبح امروز درخواست اعزام بالگرد به مناطق سیل‌زده کرده‌ایم و اما به دلیل شرایط جوی برج مراقبت به هلی‌کوپتر اجازه پرواز نداده بود. هنوز خبری دقیقی از اعزام این بالگرد نیست.

تا ساعت ۲۱ جمعه شب همچنان بارندگی در منطقه امامزاده عبدالله باغملک ادامه داشته و در حال حاضر آسمان روستای امامزاده عبدالله ابری است.

 

اخبارهای مرتبط

 

دام های بسیاری از دامداران و مقادیر زیادی از باغات و شالیزارهای کشاورزان نابود شده است. هنوز از تلفات جانی گزارشی دقیق اعلام نشده است.

همچنین ۸۰ نفر از سیل‌زدگان در اردوگاه آموزش و پرورش و اردوگاه سپاه پاسداران مستقر هستند.

شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع است و با شهرستان‌های رامهرمز، ایذه، هفتگل، مسجد سلیمان و استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم‌مرز است.