تاریخ انتشار خبر: 8 اسفند 1402 | 20:01:50
کد خبر : 15470
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

سیدشکرخدا موسوی بغض رها شده در گلوی مردم حوزه انتخابیه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمید حسینی فعال سیاسی -اجتماعی در یادداشتی باعنوان: سیدشکرخدا موسوی بغض رها شده در گلوی مردم حوزه انتخابیه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه دوره ۴ ساله گذشت با همه ی نامهربانی های که مردم از نمایندگان دیدند،نمایندگانی که در احقاق حقوق مردم ناموفق بودنددوره‌ای سرآمد و دوره ای فرا رسید، ۴ سال گذشت، […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمید حسینی فعال سیاسی -اجتماعی در یادداشتی باعنوان: سیدشکرخدا موسوی بغض رها شده در گلوی مردم حوزه انتخابیه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه

دوره ۴ ساله گذشت با همه ی نامهربانی های که مردم از نمایندگان دیدند،نمایندگانی که در احقاق حقوق مردم ناموفق بودنددوره‌ای سرآمد و دوره ای فرا رسید، ۴ سال گذشت، با همه بدی‌ها و سختی هایی که بدنبال داشت، اما درس بزرگی برای همه بود، خصوصا برای آناني که با رای مردم حوزه ی انتخابیه خود به مجلس رفتند، اما بجای آنکه به داد مردم برسند، برنامه‌ای سراسر بد و دوسته‌گی‌هایی سراسر پر از خشم و نفرت آفریدند.

بخاطر آنکه کسی در این میانه بانگ شکایت و اختلاف را سر نکشد، بسیار اسامی را نام نمی برم، لیکن باید یک جمله را به اشخاصی که درس عبرت نمی گیرند و یا این دوره به بهارستان می روند گفت: که ۴ سال بر اریکه قدرت زمان کمی است، و بر بی عدالتی زمان زیاد!

روی سخنم با منتخبین این دوره است، که احتمال می دهم، کو امیدوارم، و که می دانم بسیاری چون من آرزو دارند سیدشکرخدا موسوی به بهارستان راه یابد، بدون چشم داشتی، صرفا تا دست برخی رانت خوار کم شود!

دلایلی که امید دارم سید شکرخدا موسوی این دوره به عنوان نماینده اهواز، باوی،کارون و حمیدیه به مجلس راه یابد، به شرح ذیل است:

اول: دوره نهم که ایشان در مجلس شورای اسلامی حضورداشتند کمترین تورم دوهه اخیر بود و وضعیت معیشتی سفره ملت مطلوب بود.

دوم: در دوره نهم با پیگیری‌های ایشان شهرستان اهواز در تقسیمات کشوری به چهار شهرستان مجزا با ۴ برابری اعتبارات عمرانی و سیاسی روبرو شد.

سوم:دفتر ارتباط مردمی ایشان از رنگین کمانی اقوام شکل گرفته بود و در تمام مناسبت ها در کنار همه اقوام حضور فعالانه داشتند.

چهارم:با پیگیری های ایشان و همکارانشان در مجلس نهم و همراهی دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار وقت خوزستان منطقه آزاد اروند تشکیل شد و تردد ماشین های اروندی در سراسر استان آزاد گردید.

پنجم:با پیگیری‌های ایشان و همکارانشان در دوره نهم بیش از ۱۲۰ هزار نیروی شرکتی (پیمانکاری) بدون هیچگونه پیش فرضی تبدیل وضعیت(قرار داد مدت معین) شدند.

ششم-در دوره حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی فاز اول طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اجرا گردید و قرار بر این بود که فاز دوم بلافاصله اجرا گردد که بعد از گذشت ۸ سال این طرح به فراموشی سپرده شد.

هفتم-در دوره حضور ایشان همیشه در کنار محرومین جامعه و مناطق کم برخودار بودند و با وجود اینکه نماینده کلانشهر اهواز بودند اما در منطقه کم برخودار کوی رمضان سکونت داشتند که نزدیک به سی سال در آن منطقه همچنان زندگی می کنند.

سید شکر خدا موسوی نماینده ای متدین و متقن در احترام به آرای مردم و آرا و عقاید مردم و نیز پایبند به نظام اسلامی است، او یاری گر کسانی است که بی گمان دل در گرو عمران و آبادانی و پیشرفت ایران عزیز و مایه آبرو و شرف نظام اسلامی دارند،ایشان آراسته به لباس تقوا و جاذبه ی سلاله ی جد بزرگش اعلای خود، هیچ گونه حسادت وکینه توزی در وجودش نیست چرا که لباسی از تقوا و مهربانی به تن دارد.

آزار و اذیت ها برخی کاندیدها و اطرافیان آنان باعث دلسردی بسیاری از مردم اهواز گردیده است چنانکه بسیاری از مردم این روزها را روز گذر از برخی نمایندگان می دانند( که بقول حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خطاب به قالیباف رئیس مجلس اعلام داشتند که یک طرح را نام ببرید که در این چهارسال جهت رفاه حال ملت به تصویب رسانده باشیم) دعا می کنند که سیدشکرخدا به جایگاه خود برسد.

وجود برخی ناهمگونی ها در شهر و سکوت معنا دار نمایندگان شهر اهواز، کافی است که در این دوره هیچ کسی به آنان رای ندهد. چرا که نماینده ای که نتواند از حقوق حوزه ی انتخاباتی اش دفاع کند جایگاهی در دل مردم نخواهد داشت.

نارضایتی عمومی مردم از نمایندگانی که حامی پیمانکاران هستند و گاها آنچنان پیش رفته اند که در کنار آنان دوشادوش همراهند. در حالی که مدعی انقلابی گری هستند؛ مردم از انان ناراضی هستند و هرگز در آرای خود آنان را منظور نمی کنند و این آخرین دیدار آنان با بهارستان بود.

دوره ای ۴ ساله گذشت و امیدوارم، در یک رای گیری عادلانه، سیدشکرخدا موسوی و دو نامزد شایسته به مجلس شورای راه یابند، شاید اندکی از ظلم رایج کاسته شود، قطعا بسیاری که ناامید شدند، مجددا با آمدن سیدشکرخدا موسوی وهمراهانش امید از دست رفته را باز یابند.