تاریخ انتشار خبر: 16 بهمن 1401 | 08:37:19
کد خبر : 13898

سيزدهمين نمايشگاه تخصصي صنعت نفت اهواز، فرصتي براي نمايش دستاوردهاي صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان اظهار کرد:نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، مشهور به نمایشگاه نفت اهواز، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این حوزه در کشور محسوب می‌شود. وی افزود:این نمایشگاه هر ساله، با محوریت شرکت ملی مناطق نفت‌‎خیز جنوب، با همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم جلیلی مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان اظهار کرد:نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، مشهور به نمایشگاه نفت اهواز، یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های این حوزه در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود:این نمایشگاه هر ساله، با محوریت شرکت ملی مناطق نفت‌‎خیز جنوب، با همکاری شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری ایران، توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌گردد.

ایشان ادامه داد: نمایشگاه نفت اهواز که عموماً حول صنایع بالادستی نفت می‌باشد، در پنج رسته‌ی ماشین‌آلات فرآیندی، برق و ابزار دقیق، مواد و افزایه‌های شیمیایی، حفاری، و خدمات فنی و مشاوره، اقدام به پذیرش متقاضیان داخلی و خارجی می‌نماید.

جلیلی گفت:نظر به اهمیت حمایت از سازندگان ایرانی، در چند سال اخیر، محور اصلی این نمایشگاه، کالای ساخت داخل بوده است و بسیاری از سازندگان داخلی، با استفاده از این فرصت، توانستند محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل، به صنعت نفت ایران و فعالین این حوزه، معرفی نمایند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان در پایان گفت: سیزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان، ۱۷ الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، به مدت چهار روز، از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر آماده پذیرش علاقمندان و بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.