تاریخ انتشار خبر: 1 مرداد 1396 | 18:02:56
کد خبر : 825

راه اندازی طرح خودرو گشت ترافیک در منطقه ۳ اهواز

شهرداری منطقه ۳ اهواز از راه اندازی طرح گشت ترافیکی در سطح حوزه این شهرداری خبرداد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، داود دارابی مدیر منطقه در این خصوص گفت: به منظور شناسایی موارد خطر وکاهش تصادفات رانندگی و تسریع درخدمات رسانی شهرداری درحوزه ترافیک وحمل و نقل شهری در خیابان ها و معابر، […]

خودرو گشت ترافیک

شهرداری منطقه ۳ اهواز از راه اندازی طرح گشت ترافیکی در سطح حوزه این شهرداری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، داود دارابی مدیر منطقه در این خصوص گفت: به منظور شناسایی موارد خطر وکاهش تصادفات رانندگی و تسریع درخدمات رسانی شهرداری درحوزه ترافیک وحمل و نقل شهری در خیابان ها و معابر، گشت ویژه ترافیک برای نخستین بار در بین مناطق شهری شهرداری راه اندازی شد و طی مراسمی با حضور نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و همچنین رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز رونمایی شد.

 

اخبار مرتبط

کار فرهنگی و ارزشمند شهرداری منطقه سه، در تجلیل از شهدای گلگون کفن

حضور مردم در خاکسپاری دو شهید گمنام در پارک ملت

 

 

وی در ادامه گفت: با هدف ایمن سازی معابر و رسیدگی فوری به تجهیزات ترافیک سطح منطقه این طرح در سطح منطقه ۳ راه اندازی شده است.

دارابی اذعان نمود: در این طرح کلیه نواقص و مشکلات مربوط به تردد خودروهای عبوری و کمبود و نقص علائم ترافیکی و تجهیزات شناسایی و در کمترین زمان ممکن برای رفع آنها اقدام و تصمیم گیری خواهد شد.