تاریخ انتشار خبر: 11 اسفند 1400 | 23:39:48
کد خبر : 12370
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد ؛

ذخایر گوشت قرمز ، مرغ و میوه شب عید در کشور مطلوب است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: دخاير گوشت قرمز ، مرغ و میوه در كشور مطلوب است و جای نگرانی برای كمبود اقلام ذكر شده برای شب عيد نيست.

به گزارش خبرگزاری زاگرسنشینان، ظهر امروز جلسه قرارگاه امنیت غذایی با حضور رئیس سازمان و دیگر متولیان در این سازمان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص ذخایر گوشت قرمز ، مرغ و میوه شب عید ، اظهار کرد: دخایر این اقلام در کشور مطلوب است و جای نگرانی برای کمبود اقلام ذکر شده برای شب عید نیست.

امیری زاده ادامه داد: کمبودی از لحاظ گوشت قرمز ، مرغ و میوه در کشور وجود ندارد و هیچ دلیلی برای گران کردن این اقلام قابل قبول نیست.
وی خاطرنشان کرد: باید در ایام اوج مصرف ، دست دلالان را از سفره مردم کوتاه کنیم.

خدارحم امیری زاده در این باره افزود: توزیع این اقلام بر عهده سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

وی عنوان کرد: نظارت‌ها به دلیل تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به دلیل پیش بینی حضور کاروان های راهیان نور و همچنین مسافران نوروزی باید به‌صورت ویژه تری انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این باره خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا وظیفه ای که بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است را به خوبی به سرانجام برسانیم.

خدارحم امیری زاده در پایان جلسه گفت: نظارت ، بررسی و پیگیری سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این راستا نسبت به قبل بیشتر و دقیق تر صورت گیرد.