تاریخ انتشار خبر: 16 آذر 1402 | 13:18:33
کد خبر : 15214

دیدار نماینده مجلس خبرگان رهبری با مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه طی دیداری با زری میدانی مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان از آخرین روند گازرسانی به شهرستان ها و روستا و صنایع استان پیگیر شدند. نادرقلی زری میدانی مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان در ادامه از […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه ۱۷ آذرماه طی دیداری با زری میدانی مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان از آخرین روند گازرسانی به شهرستان ها و روستا و صنایع استان پیگیر شدند.

نادرقلی زری میدانی مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان در ادامه از روند گازرسانی به مناطق صعب العبور استان خبردادند و افزودند: هیچ شهری در خوزستان وجود ندارد که گازرسانی نشده باشد و بیش از ۸۰ درصد روستاها استان از نعمت گاز بهره مند می باشند. و در پیمان های جدید که به مناقصه گذاشته شده است مناطق صعب‌العبور از جمله بخش چلو شهرستان اندیکا وجود دارد.

ایشان افزودند:اولویت خدمات رسانی و سرلوحه کار این شرکت گازرسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع می باشد. و اگر مشکلی در گاز شهری به وجود آید شهروندان گرامی با تماس ۱۹۴ در اسرع وقت همکاران امداد گاز انجام وظیفه خواهند نمود.

زری میدانی پایان گفت:با توجه به فصل سرما تاکنون دغدغه ای از گازرسانی به صنایع بزرگ وجود ندارد و مازوت سوزی که موجب آلایندگی در استان می شود بکارگرفته نشده است.