تاریخ انتشار خبر: 9 اردیبهشت 1401 | 00:55:55
کد خبر : 12938

دعوت به حضور

 به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛داریوش آرمات دبیر انجمن بهبهانی های مقیم اهواز در پیامی انجمن بهبهانی های مقیم اهواز را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومیت فلسطین اشغالی است.  هم‌زمانی روز قدس امسال با شرایطی است که […]

 به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛داریوش آرمات دبیر انجمن بهبهانی های مقیم اهواز در پیامی انجمن بهبهانی های مقیم اهواز را به راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومیت فلسطین اشغالی است.

 هم‌زمانی روز قدس امسال با شرایطی است که رژیم جعلی صهیونیستی بیش از پیش در جهت تضعیف آرمان آزادیخواهی مردم مظلوم فلسطین تلاش می کند و نه تنها سعی در تحمیل اراده ی پلید خود در تزلزل اراده مردم کشورهای حامی مردم فلسطین دارد؛ بلکه همواره در این راستا برای حامی گزینی گسترده، از هیچ حربه ای فروگذار نمی نماید.

 از اینرو؛ با دعوت فراگیر از تک تک شما خواهران و برادران، به حضوری مقتدرانه؛ به آگاهی می رساند که ما بهبهانی های مقیم اهواز هم‌نوا با سایر هم میهنانمان، با حضور خود در این راهپیمایی سرنوشت ساز؛ بازگشت حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمین های اشغالی را که یک آرمان بی بدیل و غیرقابل تغییر است؛ مطالبه می نماییم و با به رسمیت شناخته شدن حق مردم فلسطین، صدایمان را به گوش جهانیان می رسانیم تا بالاخره سازمان ملل و نهادهای بین المللیِ حقوق بشری، این خواسته مشترک جهان اسلام را به رسمیت بشناسند و به آن تمکین کنند.

داریوش آرمات
انجمن بهبهانی های مقیم اهواز