تاریخ انتشار خبر: 3 آبان 1398 | 21:47:07
کد خبر : 6916

درخشش فوتبال خوزستان درهفته هشتم لیگ برترکشور

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور وفولادخوزستان مقابل نساجی قائمشهر درخانه و تساوی نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریزخارج ازخانه همراه بود. در دیدارآبادان که با حضور بالغ بر ۸ هشت هزار هوادار مشتاق آبادانی در دمای بالای ۳۰ درجه و […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور وفولادخوزستان مقابل نساجی قائمشهر درخانه و تساوی نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریزخارج ازخانه همراه بود.

در دیدارآبادان که با حضور بالغ بر ۸ هشت هزار هوادار مشتاق آبادانی در دمای بالای ۳۰ درجه و مرطوب ورزشگاه تختی برگزار شد، صنعت نفت در یک نمایش زیبا موفق شد با دو گل میهمان تبریزی خود را از مقابل بردارد.

عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۲۰ و سید محمد قریشی در دقیقه ۵۲ موفق به گلزنی برای میزبان شدند و محمد رضا آزادی در دقیقه ۸۲ یکی از گل‌های خورده را برای میهمان جبران کرد.
در دیگر دیدار فولادخوزستان در خانه باتک گل احمدعبداله زاده دردقیقه ۸۸ موفق به پیروزی شد.

نفت مسجدسلیمان تیم بدون باخت این فصل رقابت های لیگ برتر در تبریز موفق شد باتساوی بدون گل مقابل ماشین سازی تبریز رکورد بدون باخت خود را تا هفته هشتم لیگ برتر حفظ کند.