تاریخ انتشار خبر: 2 تیر 1396 | 16:47:41
کد خبر : 361

خوزستان و بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی

مردم خوزستان در هوای گرم امروز خوزستان، راس ساعت ۱۱با تجمع در جنب مسجد آیت الله جزایری با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ابرقدرت های زورگو و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. مردم اهواز در شعارهایشان انزجار خود را از تکفیری های داعش و حامیانش […]

مردم خوزستان در هوای گرم امروز خوزستان، راس ساعت ۱۱با تجمع در جنب مسجد آیت الله جزایری با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از ابرقدرت های زورگو و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم اهواز در شعارهایشان انزجار خود را از تکفیری های داعش و حامیانش اعلام کردند. روز قدس یوم الله یادگار روح الله، روز قدس یوم الله ست، این شعار حزب الله ست، سعودی شیطان است، او دشمن قرآن است، سردادند.

همچنین شعار دهندگان با شعار هایی از قبیل: لا اله الا الله، خامنه ای روح الله، سید و سالار علی، قبله ابرار علی، درود بر خمینی سلام بر خامنه ای، یوم القدس شعار ما خامنه ای امام ما، پیمان و بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب، رهبری  امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، آیت الله خامنه ای، را به گوش جهانیان رسانیدند.

همچنین شعار مرگ بر آل سعود خائن، هیهات منه الذله، از جمله شعارهایی بود که امروز در خیابان های اهواز طنین انداز شد.

***

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر با تبیین جنایات ننگین صهیونیست ها در طول شکل گیری نکبت بار این رژیم منحوس و کودک کش اظهار داشت: صهیونیست ها و حامیان آنان بدانند فلسطین تنها نیست و با اتحاد امت اسلامی ، قدس شریف از چنگال جنایتکاران خون آشام آزاد و به دامن اسلام بازخواهد گشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم قدس در بیشتر کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی ، وحدت مسلمانان و آزادگان جهان را در حمایت از آرمان فلسطین به نمایش گذاشت افزود: صهیونیست ها با کشتار و غضب سرزمین فلسطین قادر نخواهند بود به اهداف خباثت آمیز خود برسند و روزی مردم فلسطین با مبارزه و مقاومت به سرزمین خود بازخواهند گشت.

امام جمعه اهواز با تقبیح امریکا و متحدان منطقه ای به خصوص حاکمان بی خرد سعودی که با اسرائیل هم پیمان شده اند و به ملت فلسطین ظلم می کنند افزود: این حمایت سعودی ها از صهیونیست ها و پشت کردن به مردم مظلوم فلسطین ، یک مصیبت عظما است.

امام جمعه اهواز با تمجید و حمایت از حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه گفت: ما از این اقدام برادران هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که درس به یادماندنی به گروه تروریستی داعش دادند تشکر می کنیم.

وی گفت: این حمله موشکی به داعش و حامیان جنایتکار آن نشان داد که جمهوری اسلامی ایران با کسی که امنیتش را به خطر اندازد تعارفی ندارد و با آن بشدت و کوبنده برخورد می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قدرت موشکی ایران ، صنعت هسته ای ، نیروی هوافضای سپاه و پهپادها از معجزات انقلاب اسلامی است افزود: ما خدا را شاکریم که این عزت و شوکت را به ملت ایران ارزانی داد.

***

سردار محمدرضا اسحاقی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اظهار کرد: مردم ولایتمدار خوزستان همزمان با دیگر نقاط جهان همواره در این روز بزرگ حضوری پرشور و حماسی در صحنه دارند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچگاه عقب نشینی نکرده اند.

***

آبادان در هوای گرم و مرطوب نیز شاهد سیل مردم در صحنه بود، محلات آبادان با جمع شدن و شعار دادن پیوند دوباره خود را با انقلاب و رهبری اعلام نمودند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در آبادان شعارهایی همچون ‘فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم، اسرائیل، اسرائیل در به درت می کنیم و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سر دادند.

ریشه هر جنایت، آمریکاست از دیگر شعارهای کوبنده راهپیمایان آبادان در روز قدس امسال در خیابان های این شهر بود.

در اندیمشک: امام جمعه اندیمشک در سخنانی از روز جهانی قدس به عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم غاصب اسراییل نام برد و گفت:حضور پرشور مردم در این مراسم نشان دهنده اتحاد مسلمین در انزجار از استکبار است.

 

در شهر شهید پرور دزفول، مردم  در راهپیمایی یاد شهید محمدحسین اثنی عشری شهید دزفولی انتفاضه فلسطین را که در دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین به شهادت رسید گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم شوشتر در این راهپیمایی بزرگ همگام با مسئولان از مقام متبرکه عباسیه تا مسجد جامع شهرستان شوشتر فریاد مرگ برآمریکا،مرگ براسرائیل، مرگ بر آل سعود، نیروی قدس سپاه – خار چشم آمریکا، مرگ بر سه حامی تروریسم آمریکا و اسرائیل و انگلیس را سردادند.

مردم روزه دار و ولایت مدار شهرهای سماله،صالح شهر،جنت مکان و ترکالکی امسال نیز همزمان با مردم سراسر ایران ، با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل،مرگ بر امریکا،مرگ بر استکبار خشم، انزجار و نفرت همیشگی خود از یاوه گویی رژیم غاصب اسرائیل، آمریکای خونخوار و جنایتکار و هم پیمانان آنان اعلام داشتند.

اقشار مختلف شرکت کننده در آئین راهپیمایی روز جهانی قدس در شوش با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و اسرائیل غاصب به نمایش گذاشتند. در شهرهای الوان ، شاوور ، فتح المبین و حر شهرستان شوش نیز آئین راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس در آبادان

 

راهپیمایی روز قدس در اندیمشک

راهپیمایی روز قدس در دزفول

 

راهپیمایی روز قدس در شوشتر

راهپیمایی روز قدس در شوش