تاریخ انتشار خبر: 2 تیر 1401 | 17:25:56
کد خبر : 13290
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

خوزستان جولانگاه مدیران پروازی؟!

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:خوزستان جولانگاه مدیران پروازی؟! در ماههای گذشته شرکت فولاداکسین خوزستان یکی از پرحاشیه ترین صنعت خوزستان نام گرفت؛ که هرروز انتقالش به یک قسمت از کشور خبری مخابره می گردید، که در نهایت با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران خوزستان و بازداشت مدیران […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:خوزستان جولانگاه مدیران پروازی؟!

در ماههای گذشته شرکت فولاداکسین خوزستان یکی از پرحاشیه ترین صنعت خوزستان نام گرفت؛ که هرروز انتقالش به یک قسمت از کشور خبری مخابره می گردید، که در نهایت با ورود سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران خوزستان و بازداشت مدیران آن همراه بوده است.

امروز خبری در فضای رسانه خوزستان آمده که در شرایطی شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از شرکت های تابع شرکت شستا و زیرمجموعه وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی و بانک ملی است.

طبق اخبار موثق تاکنون سرمایه گذاری بانک ملی فردی را تایید ننموده است و وزارت کار بدون وزیر اداره می گردد قرار است در روز شنبه طی حکمی از سوی امیرحسین نادری را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه صدر تامین (تاصیکو) و محمد ابراهیمی رییس سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور فردی غیربومی بنام احمدصادقیان بعنوان مدیرعامل فولاداکسین خوزستان معرفی گردد.

این انتصاب در حالی در حال رخ دادن است که اعضا هیات مدیره نیز موافق به این تصمیم نیستند

ازسویی استان خوزستان در سال های اخیر بواسطه مدیران غیربومی و پروازی باعث بوجود آمدن نارضایتی عمومی شده است که در آخرین انتصاب های غیر منطقی معرفی آقای آتشباری به سمت مدیرعاملی پتروشیمی مسجد سلیمان بود.

سوالات فراوانی ذهن های فعالین را مشغول کرده است از جمله :

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری خوزستان در تاریخ ۶ شهریور اعلام کرد: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت خوزستان حذف و به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیری در استان پروازی باشد. اما در طول این مدت مدیران مربوطه حذف که نشدندبلکه روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود.

رهبر انقلاب اسلامی در نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد:در عزل و نصب ها دخالت نکنید؛اما ایشان نفرمودند:اجازه دهید حق مسلم و طبیعی موکلین شان ضایع شود؛چرا مجمع نمایندگان خوزستان سکوت پیشه می گیرند تا هر اتفاقی در استان رخ دهد؟

صادق خلیلیان از زمان صدراتش بعنوان استاندارویژه تاکنون عملکردشایانی از خود بجای نگذاشته است که شاید به جرات بتوان گفت:منفعل ترین دوران استانداری در دوران ایشان رقم خورده است.