تاریخ انتشار خبر: 3 تیر 1396 | 02:19:19
کد خبر : 380

خواستار برخورد قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی در این آزمون سخت می باشیم

بسم الله الرحمن الرحیم دکتر حسن روحانی، ریاست جمهوری محبوب کشور، که با بدست آوردن بالاترین رای اکثریت مردم و حضور چشمگیر آحاد مردم پای صندوق ها قدرت خود را مدیون رای مردم شریف کشور است روز گذشته جمعه دوم تیرماه سالجاری مورد اهانت عده ای نیروهای خود سر شد. در این ایام که موج […]

بسم الله الرحمن الرحیم

دکتر حسن روحانی، ریاست جمهوری محبوب کشور، که با بدست آوردن بالاترین رای اکثریت مردم و حضور چشمگیر آحاد مردم پای صندوق ها قدرت خود را مدیون رای مردم شریف کشور است روز گذشته جمعه دوم تیرماه سالجاری مورد اهانت عده ای نیروهای خود سر شد.

در این ایام که موج آشوب خاورمیانه را فرا گرفته است و وضعیت کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس بهم ریخته است، و کشور عربستان سعودی و امریکا و اسراییل سعی به وارد کردن ایران به مناقشات درونی خاورمیانه دارند، عده ای افراد خودسر در راهپیمایی روز قدس در تهران و چند شهر اقدام به فحاشی و شعارهایی تهمت آلود نسبت به ریاست محترم جمهوری کرده اند.

با توجه به پیام رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر برخورد با خودسران و کسانی که به مسئولین توهین می کنند، بنیاد زاگرس نشینان از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و امنیت و نیروی انتظامی خواهان پیگری و برخورد با این افراد خودسر و مسببین و خط دهندگان این جریان می باشد.

ضروری است، گفته شود، ریاست محترم جمهوری که با رای قاطبه ملت، بدون حرف و شک و تردید بالاترین رای را بدست آورده است، در نتیجه توهین عده ای خودسر و خودفروخته، باعث خشم امت حزب الله شده است.

بدیهی است، هر گونه کنش غیر قانونی منجر به آشوب و بی نظمی در وضعیت فعلی به صلاح کشور عزیز مان نبوده، لذا خواستار برخورد قوه قضاییه و سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی در این آزمون سخت می باشیم.

 

سید حمید حسینی – دبیر بنیاد زاگرس نشینان