تاریخ انتشار خبر: 1 مرداد 1396 | 23:30:41
کد خبر : 831

حمله به سفارت اسرائیل در اردن

به گزارش بی بی سی سفارت اسرائیل در اردن مورد حمله قرار گرفت و حداقل یک نفر کشته شده است. به گزارش رسانه‌های محلی در اردن، پلیس اردن، اطراف سفارت را محاصره کرده است. هم اکنون عملیات امنیتی گسترده اي در اطراف این سفارت در جریان است. بی بی سی عامل این حمله را احتمالا […]

به گزارش بی بی سی سفارت اسرائیل در اردن مورد حمله قرار گرفت و حداقل یک نفر کشته شده است.

به گزارش رسانه‌های محلی در اردن، پلیس اردن، اطراف سفارت را محاصره کرده است. هم اکنون عملیات امنیتی گسترده اي در اطراف این سفارت در جریان است.

بی بی سی عامل این حمله را احتمالا اقدامات روزهای اخیر اسرائیل برای تشدید اقدامات امنیتی در شرق بیت المقدس دانسته است.

جمعه گذشته هزاران نفر پس از نماز جمعه در خیابان‌های امان تظاهرات و به اقدامات اسرائیل در مسجدالاقصی اعتراض کردند.

به گزارش تسنیم: هزاران نفر از مردم برخی از کشورهای خاورمیانه و آسیا در اعتراض به ایجاد گیت‌های بازرسی از سوی رژیم صهیونیستی در ورودی‌های مسجدالاقصی، تظاهرات کردند.

 

اخبارهای مرتبط

رژیم صهیونیستی مجبور به بازگشایی مسجدالاقصی شد

احتمال عقب نشینی رژیم صهیونیستی از اقدامات خود در ورودی های مسجد الاقصی

خطیب مسجد الاقصی: تا آزادی الاقصی،‌ اعتراضات ادامه دارد

قاسمی: رژیم صهیونیستی منشاء اصلی تروریسم دولتی و وحشت پراکنی در منطقه است

 

در ادامه همین گزارش آمده است: تظاهرکنندگان در شهرهای امان، پایتخت اردن، بیروت، پایتخت لبنان، استانبول، پایتخت ترکیه و کوالالامپور، پایتخت مالزی، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند و از مردم کشورهای عرب و اسلامی درخواست کردند برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی متحد شوند.

تنش در فلسطین اشغالی از حدود یک هفته پیش افزایش یافت که پلیس رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را در ورودی های مسجدالاقصی تشدید کرد و مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به داخل آن شد.