تاریخ انتشار خبر: 16 شهریور 1402 | 22:16:41
کد خبر : 14867
یادداشتی از سیدشکرخدا موسوی نماینده ادوار خوزستان:

حذف پیمانکار نیروی انسانی بارقه های بهره وری در جامعه را روشن می کند

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سید شکرخدا موسوی نماینده ادوار مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی باعنوان: حذف پیمانکار نیروی انسانی بارقه های بهره وری در جامعه را روشن می کند دو سه سالی هست که هر از چندی در رسانه‌های مختلف، خبری می‌آید مبنی بر اینکه تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سید شکرخدا موسوی نماینده ادوار مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی باعنوان: حذف پیمانکار نیروی انسانی بارقه های بهره وری در جامعه را روشن می کند

دو سه سالی هست که هر از چندی در رسانه‌های مختلف، خبری می‌آید مبنی بر اینکه تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی و حجمی به فلان جا رسید و چنین شد و چنان شد و در آخر اعلام می‌شود که به دلیل اینکه برای دولت بار مالی دارد نتیجه ای حاصل نمی‌شود و دوباره به چرخه و دور باطل قبل باز می‌گردد.

نمی‌دانم چرا بار مالی فقط برای این قشر زحمتکشی که اتفاقا در ادارات و سازمانها و نهادهای دولتی، مظلومانه بیشترین بار کار را به دوش می کشند وجود دارد!
وقتی در نهایت حقوق و بیمه این کارکنان توسط شرکتهای واسطه‌ای که بابت هر نفر گاهی بیشتر از حقوق دریافتی آن شخص سودآوری دارند پرداخت می‌شود، ابهام و سئوال اینجاست که چرا اینجا بار مالی دیده نمی‌شود؟!

اگر حقوق یک شخص را به جای اینکه چهار بار دور سرش بپیچانند و بعد چندرغازش را به او بدهند، مستقیم به جیبش بگذارند، با یک حساب دو دو تا چهارتا می‌توان حتی سود دولت را از اصلاح این فرآیند بیمار به وضوح مشاهده کرد!

حال چرا تصمیم صحیحی اتخاذ نمی‌شود و تکلیف این نیروهای خدوم و زحمتکش مشخص نمی‌شود، سئوالی است که ذهن هر انسان آزاده و آگاهی را به هر طرف می‌کشاند.

از اعضای شورای محترم نگهبان؛تقاضامندم برای اجرای عدالت و احقاق حق نیروهای شرکتی دولت به موضوع ورود کنند و موجب شادی این قشر زحمتکش جامعه باشیم.