تاریخ انتشار خبر: 9 آبان 1402 | 21:00:32
کد خبر : 15097

جوانترین فرماندار اسبق خوزستان پا به عرصه انتخابات گذاشت

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علی بویری (زاده ۲۲ بهمن۱۳۶۳) فعال سیاسی و اجتماعی ،مدرس دانشگاه و جوانترین فرماندار اسبق خوزستان است که مشخصه بارز ایشان مردم مداری و تعامل با کلیه اقشار و فعالین حوزه های مختلف جامعه است که همواره رضایت مردم سرلوحه کار خویش بوده است. سوابق تحصیلی: علی بویری کارشناس ارشد مدیریت […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علی بویری (زاده ۲۲ بهمن۱۳۶۳) فعال سیاسی و اجتماعی ،مدرس دانشگاه و جوانترین فرماندار اسبق خوزستان است که مشخصه بارز ایشان مردم مداری و تعامل با کلیه اقشار و فعالین حوزه های مختلف جامعه است که همواره رضایت مردم سرلوحه کار خویش بوده است.

سوابق تحصیلی:

علی بویری کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و دانشجوی دکترای علوم سیاسی و مدرس دانشگاه است.

سابقه اجرایی:

بویری جوان کار خود را از بخشدار مرکزی رامهرمز شروع کرد و در سال ۹۴ با حکم مقتدایی استاندار وقت به سمت بخشدار مرکزی و در ادامه به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شد.

وی در سال ۹۶ با حکم غلامرضا شریعتی بعنوان معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری اهواز و همزمان سرپرستی بخشداری غیزانیه را عهده دار بودند که در مدت مسئولیت در اهواز در توسعه عمرانی و زیرساخت های روستاها و مناطق حاشیه ای و کم برخوردار تلاش ها و اقدامات ویژه ای داشتند.

بویری در سال ۱۳۹۷ با حکم استاندار وقت خوزستان به سمت فرمانداری هندیجان رسید و تا پایان سال ۱۴۰۰عهده ار این مسئولیت بود.ایشان در دوران فرمانداری چندین نوبت بعنوان فرماندار مرزی نمونه از سوی وزارت کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است بویری با توجه به دعوت ایشان از سوی جمعی از خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و فعالین سیاسی و اجتماعی ثبت نام خود را در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نهایی کرد.